کد خبر : 1715250 | 03 آبان 1399 ساعت 09:20 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع دوباره پپ از آگوئرو به خاطر رفتار با کمک‌داور زن

پپ گواردیولا از ستاره منچسترسیتی سرخیو آگوئرو در ارتباط با تنش ایجاد شده درباره رفتار او با کمک‌داور زن بازی سیتی- آرسنال حمایت کرد.

دفاع دوباره پپ از آگوئرو به خاطر رفتار با کمک‌داور زن

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال حرکت سرخیو آگوئرو ستاره این تیم با ماسی الیس کمک داور زن مسابقه خبرساز شد و انتقادهای زیادی به این ستاره آرژانتینی وارد کرد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی که همان موقع از بازیکن خود دفاع کرده بود حالا بار دیگر به حمایت از آگوئرو پرداخت.

 

1538002

 

رفتار گواردیولا موجی از انتقادها را برانگیخت و برای مثال آلن شیرر و یان رایت این حرکت را به شدت محکوم کرده و گری نویل حتی از آگوئرو خواست رسماً از ماسی الیس عذرخواهی کند.

 

گواردیولا که بلافاصله بعد از بازی هم از آگوئرو حمایت کرده بود حالا بار دیگر به دفاع از ستاره آرژانتینی خود پرداخت و گفت اگر ماسی الیس در همان زمان از آگوئرو ناراحت شده و این را به زبان می آورده ستاره آرژانتینی حتماً از او عذرخواهی می کرد.

 

1538003

 

گواردیولا در این باره گفت: " من در این باره با سرخیو صحبت نکرده ام ولی کاملاً مطمئنم که اگر آن داور ناراحت می شد سرخیو بدون هیچ مشکلی عذرخواهی می کرد. کسانی که از بیرون ماجرا را می بینند قضاوت می کنند ولی من نیت سرخیو را می دانم. حرکت دستهای او کاملاً عادی است و سرخیو بارها چه در زمین یا بیرون از زمین همین حرکت را با من انجام داده است".

 

 

 

دیدگاه‌ها