کد خبر : 1715328 | 03 آبان 1399 ساعت 16:25 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: از دیشب از رونالدو خبری ندارم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد پائولو دیبالا فردا در بازی با ورونا در ترکیب ثابت خواهد بود.

پیرلو: از دیشب از رونالدو خبری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در فصل جاری جای ثابتی در ترکیب یوونتوس نداشته و اخباری در مورد نارضایتی این ستاره خلاق از این روند و حتی درگیری او با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس نیز منتشر شده بود. آندره پیرلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ورونا در مورد وضعیت این بازیکن و البته کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

 

آندره پیرلو گفت: "ما بعد از سفر به اوکراین برای بازی با دینامو کیف فرصت برای استراحت داشتیم، بنابراین غیر از جورجیو کیه لینی همه بازیکنان می توانند در زمین حضور یابند.

 

1535429

 

من از شب گذشته هیچ خبری از وضعیت کریستیانو رونالدو و کرونای او ندارم. امروز همه ما از جمله رونالدو در خانه و در شرایط قرنطینه بودیم. الکس ساندرو در مسیر بهبودی کامل است ، اما فکر می کنم بعد از استراحت بازی های ملی بتواند برای یوونتوس بازی کند. پائولو دیبالا فردا در ترکیب اصلی یوونتوس قرار خواهد داشت، او در تمرینات پیشرفت داشته و منصفانه است از ابتدا در زمین باشد.

 

درخشش اخیر آلوارو موراتا؟ به همین دلیل او را جذب کردیم. ما می دانستیم موراتا بازیکن بزرگی بوده که گزینه های مختلف تاکتیکی را در اختیار ما قرار می دهد، او دیبالا را به خوبی می شناسد و من فکر می کنم آنها می توانند به خوبی در ترکیب کنار یکدیگر قرار گیرند.

 

بازگشت وینستون مک کنی؟ من گزینه های زیادی دارم و همه چیز به سبک بازی ما بستگی دارد. هر چهار هافبک میانی قادر به تطبیق پذیری هستند و در دو پست به صورت متناوب بازی می کنند. تست دیروز مک کنی منفی بود، او امروز از نظر جسمانی نیز مورد آزمایش قرار می گیرد و امیدوارم که حداقل فردا بتواند روی نیمکت حضور یابد.

دیدگاه‌ها