کد خبر : 1715435 | 04 آبان 1399 ساعت 09:20 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش کلوپ از ستاره جدید پرتغالی لیورپول

یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل شفیلد به تحسین دیوگو ژوتا ستاره جدید تیمش پرداخت و گفت او حتی می‌تواند به مراتب بهتر شود.

ستایش کلوپ از ستاره جدید پرتغالی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در خانه خود به مصاف شفیلد یونایتد رفت و در هفته ششم لیگ برتر با گلهای روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا حریفش را 2-1 شکست داد تا در رتبه دوم جدول این لیگ قرار بگیرد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی از دیوگو ژوتا ستاره جدید تیمش که گل پیروزی بخش لیورپول را به ثمر رسانده بود ستایش کرد.

 

1538334

 

با اینکه لیورپول در دقیقه 15 با یک پنالتی جنجالی که داور به شفیلد داد عقب افتاده بود اما در دقیقه 64 ضربه سر ژوتا باعث شد هر سه امتیاز بازی نصیب قرمزها شود. ژوتا که در تابستان امسال از ولوز به لیورپول منتقل شده حالا در هر دو بازی اولش برای مرسی سایدی ها گلزنی کرده است.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: " بله، دیوگو یک سوپرگل زد و در جریان بازی هم نقش زیادی داشت. او می‌تواند خیلی بهتر از این هم باشد. در این هیچ شکی نیست. این برای ما خبر خیلی خوبی است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " دیوگو هنوز دارد خودش را با شرایط جدید سازگار می کند و خیلی از کارهای ما برایش جدید است چون ولوز سبک دیگری بازی می کرده. با اینحال اغلب کارهایی که ما از او می خواهیم و انتظار داریم همان کارهایی است که او در ولوز می کرده. اگر او آماده بماند با توجه به اینکه فوتبالیستی 23ساله است آینده بسیار روشنی در اختیارش خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها