کد خبر : 1715444 | 04 آبان 1399 ساعت 10:51 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت PSG از مهاجم جوان ایتالیایی

بعد از درخشش مویس کین ستاره جوان ایتالیایی در سومین بازی‌اش برای PSG سرمربی او سعی کرد بار انتظارات از این مهاجم جوان را سبک‌تر کند.

رضایت PSG از مهاجم جوان ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل دیژون در لوشامپیونا، شب درخشش مویس کین ستاره ایتالیایی جوان این تیم بود که امسال تابستان به صورت قرضی از اورتون به باشگاه پاریسی منتقل شده است.

 

1538355

 

مویس کین در این بازی دو گل به ثمر رساند تا PSG با دو گل دیگر از کیلیان امباپه با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد. مویس کین که در سال 2019 با قراردادی 28 میلیون یورویی از یوونتوس به اورتون منتقل شد و امیدهای زیادی به او می رفت فصل گذشته در لیگ برتر تنها شش بازی فیکس انجام داد و امسال تابستان به صورت قرضی راهی PSG شد.

 

توخل سرمربی پاری سن ژرمن از درخشش ستاره جوانش خوشحال بود اما سعی کرد در پایان بازی بار انتظارات از او را کاهش بدهد.

 

سرمربی PSG در پایان بازی گفت: " مویس کین بازی ما را درگیرانه‌تر کرده و با قدرتش از این نظر به نفع ما بوده است. او بازیکنی است که از نظر بدنی فوق العاده آماده است. خوشحالم که مویس کین توانست این را در بازی با نیم و دیژون ثابت کند. البته بازی با یونایتد برایش سخت‌تر بود که منطقی است چون آن بازی در سطح دیگری بود. او ثابت کرده که در بازی‌هایی در سطح نیم و دیژون می‌تواند به ما کمک کند و نمی‌توانیم انتظار زیادی از او داشته باشیم. او در اورتون نتوانست خیلی بازی کند و باید به پیشرفت ادامه بدهد".

 

 

دیدگاه‌ها