کد خبر : 1715454 | 04 آبان 1399 ساعت 11:45 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش گرت بیل برای کاهش انتظارات هواداران تاتنهام

گرت بیل ستاره ولزی تاتنهام که بعد از مدتها حضور در رئال مادرید به این تیم بازگشته سعی دارد از سنگینی بار انتظاراتی که هواداران از او دارند بکاهد.

تلاش گرت بیل برای کاهش انتظارات هواداران تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت گرت بیل به تاتنهام هیجان زیادی در میان هواداران این تیم بوجود آورده ولی بیل در تلاش برای کاستن از شدت این انتظارها می‌گوید برای رسیدن به سطح آمادگی مد نظرش به زمان نیاز دارد.

 

1537850

 

گرت بیل در دوره اول حضورش در تاتنهام ستاره درخشانی در این تیم بود و همین درخشش باعث شد در سال 2013 با قراردادی 100 میلیون یورویی به رئال مادرید ملحق شده و به گران ترین بازیکن وقت دنیا تبدیل شود. او بعد از نزدیک به 10 سال حضور در رئال اما به دلیل مشکلات زیادی که با باشگاه اسپانیایی و هوادارانش پیدا کرد سرانجام به تیم سابقش تاتنهام بازگشت.

 

گرت بیل اولین بازی خود مقابل تاتنهام را در دیدار مقابل وستهام به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد و در بازی مقابل لاسک در لیگ اروپا هم در زمین حضور داشت. او حالا آماده می‌شود تا پس از سال‌ها فردا در دیدار مقابل برنلی برای اولین بار به صورت فیکس به میدان برود.

 

1536889

 

گرت بیل در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت: " مدتی طول می کشد تا من دوباره در کوران مسابقات قرار بگیرم و از نظر بدنی صد در صد آماده شوم. بازی با برنلی یک قدم دیگر برای من است تا آماده تر شوم و سرعتم را افزایش دهم. من از اینکه دوباره فوتبال بازی می کنم خوشحالم و واقعاً لذت می برم".

 

 

دیدگاه‌ها