کد خبر : 1715464 | 04 آبان 1399 ساعت 13:00 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

بایکوت تلویزیون اسکای از سوی هواداران لیورپول

هواداران لیورپول با هدف اهدای کمک مالی به بانک غذا در این شهر تماشای مسابقه تیم شان با شفیلد را تحریم کرده و 81هزار پوند کمک جمع آوری کردند.

بایکوت تلویزیون اسکای از سوی هواداران لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، عده زیادی از هواداران لیورپول با تماشا نکردن دیدار دیشب تیم شان مقابل شفیلد یونایتد مبلغ پرداخت نشده به شبکه اسکای اسپورتز برای تماشای مسابقه را به بانک غذای شهر لیورپول اهدا کردند. سازمانی که برای افراد آسیب پذیر وعده های غذایی تهیه کرده و به رایگان در اختیارشان می گذارد.

 

1538411

 

البته پیش از تصمیم هواداران لیورپول برای بایکوت تماشای این بازی و اهدای مبلغ جمع آوری شده بابت پرداخت نکردن حق تماشای مسابقه به بانک غذا، آنها از اینکه باید برخی بازی‌های تیم خود را که در باکس آفیس قرار می‌گیرد با پرداخت مبالغی اضافی علاوه بر حق پخشی که در ابتدای فصل پرداخته اند تماشا کنند ناراحت بوده و تصمیم به بایکوت دو شبکه تلویزیونی اسکای و بی تی گرفته بودند.

 

این دو شبکه انگلیسی که مسابقات لیگ برتر را به صورت انحصاری در این کشور پخش می کنند اعلام کرده بودند هواداران باید بعضی از مسابقات را با پرداخت 14.95 پوند اضافه تماشا کنند. همین نقطه شروع بایکوت هواداران لیورپول بود. در نتیجه بایکوت دیروز 81هزار پوند جمع آوری و به بانک غذا تحویل داده شد.

 

 

دیدگاه‌ها