کد خبر : 1715476 | 04 آبان 1399 ساعت 14:20 | 33.5K بازدید | 1 دیدگاه

چراغ سبز ستاره سیتی برای انتقال به مارسی یا PSG

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچستر سیتی برای انتقال به لیگ یک فرانسه چراغ سبز نشان داد.‌

چراغ سبز ستاره سیتی برای انتقال به مارسی یا PSG

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز بعد از درخشش در ترکیب لستر سیتی و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های فصل 16-2015 لیگ برتر انگلیس مشتریان زیادی پیدا کرد اما نهایتاً این منچسترسیتی بود که موفق شد ستاره الجزایری را به خدمت بگیرد. سیتی 61 میلیون پوند برای جذب این بازیکن هزینه کرد و حالا محرز به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

 

ستاره الجزایری منچسترسیتی حالا در گفتگویی علاقه‌اش برای تجربه کردن یک چالش جدید را در لیگ فرانسه رد نکرده است. او در این باره گفت: " درست است من از کودکی هوادار مارسی بوده ام. در مورد PSG اما چیز مهمی وجود ندارد چون من هنوز با منچسترسیتی قرارداد دارم و شرایط در اینجا خوب است اما در عین حال پاریس شهر من است. شاید شما هرگز ندانید اما من در پاریس به دنیا آمدم و در آنجا بزرگ شده ام."

 

 

1500134

 

 

محرز در ادامه گفت: " من می‌توانستم در مقطعی برای مارسی بازی کنم و هنوز هم امکان رقم خوردن چنین اتفاقی وجود دارد. شما هرگز نمی دانید در زندگی چه اتفاق رخ خواهد داد و نمی توانید دری را به روی خودتان ببندید. در آن زمان من چیزی نمی دانستم و از طرفی شرایط هم در لسترسیتی خوب بود. همچنین این اعتقاد وجود داشت که من از توانایی لازم برای بازی کردن در آنجا برخوردار نیستم."