کد خبر : 1715487 | 04 آبان 1399 ساعت 14:53 | 42.7K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش آاس؛

این دو نفر بازنده های بزرگ ال کلاسیکو هستند

بارسلونا روز گذشته ال کلاسیکو را در نوکمپ باخت در روزی که نه لیونل مسی در حد خودش بود و نه رونالد کومان تصمیماتی به موقع و درست گرفت.

این دو نفر بازنده های بزرگ ال کلاسیکو هستند

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی رفت لالیگا روز گذشته در نوکمپ به انجام رسید و رئال توانست در خانه دشمن قدیمی اش 1-3 پیروز شود.

ترکیب ابتدایی بارسا ترکیبی شجاعانه و غیرمنتظره بود. رونالد کومان پدری گونزالس و آنسو فاتی 17 ساله را در ترکیب ثابت قرار داد و آنتوان گریزمان را روی نیمکت نشاند. هرچند فاتی توانست تک گل بارسا را به ثمر برساند اما پدری نتوانست در این بازی بزرگ ارزش هایش را ثابت کند و در خط میانی اسیر هافبک های تنومند و با تجربه رئال بود.

 

1538452

 

 

کومان در جریان مسابقه در امر بازی خوانی نیز موفق عمل نکرد و به خصوص در تعویض ها تعلل و کندی عجیبی به خرج داد. ذخیره هایی که دیر به زمین آمدند و کاری هم از پیش نبردند.

شاید بتوان از سرجینیو دست به عنوان بهترین بازیکن بارسا یاد کرد. ستاره تازه به خدLت گرفته شده آمریکایی در اولین ال کلاسیکوی خود نمایش بسیار خوبی داشت؛ دVست برخلاف پدری، سرخیو  بوسکتس، فرانکی دی یونگ و کوتینیو.

 

 

1538453

 

 

دیگر بازنده بزرگ ال کلاسیکو لیونل مسی بود که نتوانست بار دیگر به رئال گل بزند و نه حتی پاس گل داد. هرچند او نقش مهمی روی تک گل بارسا داشت ولی مسی از فصل 19-2018 که رونالدو رئال را ترک کرد، تاکنون نتوانسته در ال کلاسیکو ها گل بزند و پاس گل بدهد.

مسی در یک صحنه هم شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت. او راموس را دریبل کرد و در مصاف تک به تک با تیبو کورتوا با پای راست ضربه ای به توپ زد ولی گلر بلژیکی آن را با یک مهار درخشان برگشت داد.

 

 

1538450

 

 

فوق ستاره آرژانتینی پس از حواشی تابستان و تمایلش برای جدایی هنوز نتوانسته درخشش گذشته را تکرار کند و در فصل جاری تنها دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

مسی به عنوان کاپیتان و رهبر بارسا در رختکن و میدان مسابقه نتوانست نقش خود را به خوبی پیاده کند و رونالد کومان هم نشان داد به نوعی اسیر فضای پراسترس ال کلاسیکو شده بود.

 

دیدگاه‌ها