کد خبر : 1715551 | 04 آبان 1399 ساعت 20:34 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارلو آنچلوتی: تصمیم داور خنده دار بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون کارت قرمز لوکاس دینیه، مدافع تیمش را خنده دار توضیف کرد.

کارلو آنچلوتی: تصمیم داور خنده دار بود


به گزارش "ورزش سه"، اورتون بعد از سپری کردن هشت بازی بدون شکست در همه رقابت ها و صدرنشینی در لیگ برتر، امشب با دو گل برابر ساوتهمپتون مغلوب شده و اولین شکست فصل را پذیرا شد. لوکا دینیه، مدافع اورتون در دقیقه 72 با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و کارلو آنچلوتی تاکید کرد باشگاه اورتون به این تصمیم قاضی میدان اعتراض خواهد کرد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "کارت قرمز لوکاس دینیه خنده دار بود، خطای او عمدی و قطعا خشونت آمیز نبود و شاید یک کارت زرد برای چنین صحنه ای کافی باشد. این تصمیم داور درست و منصفانه نبود و مطمئنا ما درخواست تجدیدنظر خواهیم داد.

 

1512643

 

ما خوب بازی نکردیم، ساوتهمپتون بهتر از ما بود و آنها مستحق کسب سه امتیاز پیروزی بودند. پس از یک سپری کردن یک دوره درخشان و موفقیت آمیز، خالا باید با همان روحیه و اعتقاد به جلو نگاه کنیم. من به بازیکنان گفته ام زمستان در راه است و ما باید به این نتایج واکنش نشان دهیم.

 

شرایط خامس رودریگز؟ ما باید طی چند روز آینده اوضاع او را بررسی کنیم. خامس در پایان بازی خسته بود و کمی درد در عضلات خود احساس می کرد. فکر نمی کنم خامس مشکل بزرگی باشد داشته و این بازی برای همه ما دشوار بود."

دیدگاه‌ها