کد خبر : 1715578 | 04 آبان 1399 ساعت 23:46 | 92.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار مسوت اوزیل

باشگاه فنرباغچه وضعیت انتقال مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال را زیر نظر دارد.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار مسوت اوزیل


به گزارش "ورزش سه"، بعد از شش سال حضور در رختکن آرسنال، شرایط برای مسوت اوزیل روز به روز بدتر می شود و نام این بازیکن اخیرا از فهرست توپچی ها در لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا خط خورده است. قرارداد مسوت اوزیل در پایان فصل به اتمام می رسد و تردیدی برای جدایی او از این باشگاه وجود ندارد.

 

1537968

 

اما دیلی میل مدعی شد احتمال انتقال مسوت اوزیل به فنرباغچه وجود دارد. این هافبک 32 ساله هفته ای 350 هزار پوند در لندن دستمزد می گیرد و این رقم هنگفت باعث عقب نشینی سایر گزینه ها برای خرید مسوت اوزیل شده است. مسوت اوزیل ریشه ای ترک تبار دارد و همین موضوع احتمال انتقال این بازیکن به این کشور را افزایش می دهد

 

انتقال به ایالات متحده و تمایل تیمی چون دی سی یونایتد می تواند یکی از گزینه های ملی پوش سابق آلمان باشد، اما مشخص است که خود اوزیل ترجیح می دهد در اروپا بماند و به همین دلیل فنرباغچه یکی از گزینه های انتقال این هافبک خلاق خواهد بود. برخی تیم های متمول عربی نیز برای خرید مسوت اوزیل  اقدام کرده اند، اما این بازیکن قصدی برای انتقال به آسیا ندارد. نشریه دیلی میل مدعی شد اگر فنرباغچه بتواند از نظر شخصی با اوزیل به توافق دست یابد، باشگاه آرسنال مایل است در همین ژانویه شرایط انتقال این بازیکن به لیگ ترکیه را فراهم سازد.

 

 

دیدگاه‌ها