کد خبر : 1715599 | 05 آبان 1399 ساعت 10:00 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی واردی ماشین گلزنی لستر، قاتل آرسنال

جیمی واردی ستاره لسترسیتی که تیمش دیشب با تک‌گل او موفق شد آرسنال را شکست دهد در مقابل توپچی‌ها کارنامه فوق العاده ای دارد.

جیمی واردی ماشین گلزنی لستر، قاتل آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی دیشب موفق شد آرسنال را با تک گل جیمی واردی ستاره گلزنش با نتیجه 1-0 شکست دهد. واردی اما در مقابل آرسنال کارنامه فوق العاده ای دارد و به نوعی گربه سیاه توپچی‌ها به حساب می‌آید.

 

جیمی واردی تا کنون در لیگ برتر جزیره دوازده بار در مقابل آرسنال قرار گرفته و در این دوازده بازی 11 بار دروازه این تیم را باز کرده که آمار فوق العاده ای برای این مهاجم لستر به حساب می‌آید.

 

1538614

 

در لیگ برتر انگلیس تنها یک مهاجم دیگر از نظر آمار گلزنی به آرسنال نسبت به واردی برتری دارد و او کسی نیست جز وین رونی که با پیراهن منچستریونایتد و اورتون 12 بار دروازه آرسنال را باز کرده بود.

 

1538615

 

واردی اما از نظر تعداد گلهای زده به آرسنال در بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر پیشتاز است. او با گلی که دیشب در خانه آرسنال به ثمر رساند تعداد گل‌هایی که در خانه توپچی‌ها به ثمر رسانده را به عدد 5 رساند.

 

1538616

 

جیمی واردی دیشب در حالی برای آرسنال گلزنی کرد که بعد از یک دوره مصدومیت برای اولین بار بود که به میدان بازمی گشت. واردی دو بازی قبلی لستر مقابل استون ویلا و زوریا لوهانسک در لیگ اروپا را به دلیل این مصدومیت از دست داده بود.

 

1538617

 

برندن راجرز سرمربی لستر در دقیقه 60 تصمیم گرفت واردی را به میدان بفرستد و او 20 دقیقه بعد تک گل بازی را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین نصیب لستر شود.

 

 

دیدگاه‌ها