کد خبر : 1715619 | 05 آبان 1399 ساعت 12:09 | 19.5K بازدید | 3 دیدگاه

مایکل اوون

کاوانی 33 ساله برای یونایتد زیاد گل خواهد زد

مایکل اوون ستاره سابق یونایتد با حمایت از ادینسون کاوانی می‌گوید او یکی از بهترینهای حال حاضر دنیا است و حتماً در یونایتد موفق خواهد شد.

کاوانی 33 ساله برای یونایتد زیاد گل خواهد زد

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون ستاره سابق منچستریونایتد از خرید جدید این باشگاه، ادینسون کاوانی تمجید کرده و می‌گوید ستاره اروگوئه ای یکی از بهترینهای حال حاضر دنیای فوتبال است و شماره 7 جدید شیاطین سرخ بدون شک با پیراهن این تیم موفق خواهد بود.

 

1538655

 

منچستریونایتد در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی موفق شد دست به خریدی بزرگ زده و ادینسون کاوانی را به خدمت بگیرد. کاوانی از ماه ژوئن که از باشگاه سابقش پاری سن ژرمن جدا شده بود بدون تیم بود ولی گفته می شد اتلتیکو مادرید و بنفیکا هم به دنبال جذب او هستند.

 

مایکل اوون در این باره گفت: " من از نوع حرکت کردن کاوانی در زمین خیلی خوشم می‌آید. او مهاجمی است که سبکش خیلی شبیه به سبک بازی من است. من همیشه گفته ام نزدیک ایستادن به تیر اول برای مهاجم خیلی بهتر است تا فاصله دورتر داشتن از تیر دوم. چون این فاصله به مدافعین اجازه می‌دهد برگردند و راه شما را سد کنند. زمان‌بندی حرکت کاوانی در محوطه جریمه هم عالی است و او از دوران پاری سن ژرمن این زمان‌بندی عالی را بارها به نمایش گذاشته است".

 

1538654

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " شک ندارم کاوانی برای یونایتد زیاد گل می زند و تا زمانی که تیم بتواند فشار روی حریفان را ادامه بدهد با وجود او می تواند به گل برسد".

 

 

دیدگاه‌ها