کد خبر : 1716772 | 11 آبان 1399 ساعت 13:24 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی فیکس کاوانی در لیگ برتر

ادینسون کاوانی امروز درحالی برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس به میدان می رود که ده سال پیش تا یک قدمی بازی در این لیگ پیش رفته بود.

اولین بازی فیکس کاوانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای تا کنون دو بازی برای تیم جدیدش منچستریونایتد انجام داده ولی تا امروز از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس در لیگ برتر جزیره پا به زمین نگذاشته است.

 

کاوانی اولین بار در جریان تساوی 0-0 یونایتد مقابل چلسی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و سپس در لیگ قهرمانان در مقابل لایپزیش هم بازی کرد.

 

1540253

 

کاوانی اما امروز در دیدار منچستریونایتد و آرسنال برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس شیاطین سرخ از ابتدا به میدان خواهد رفت.

 

این در حالی است که کاوانی یک دهه پیش تا یک قدمی بازی در لیگ برتر با پیراهن منچسترسیتی پیش رفته بود اما در آخرین لحظه مالک باشگاه وقت او پالرمو ستاره اروگوئه ای را به ناپولی فروخت.

 

1540252

 

فوشی مدیر سابق باشگاه پالرمو که ده سال پیش کاوانی را به جای منچسترسیتی به ناپولی واگذار کرد در آستانه بازی امروز یونایتد و آرسنال درباره ستاره حالا کهنه کار اروگوئه ای گفت: " در جریان رقابتهای زیر 20سال آمریکای جنوبی در سال 2007 دو مهاجم درخشیدند. یکی از آنها کاوانی بود که ما با پرداخت 3.9 میلیون یورو جذبش کردیم. در سال 2010 روبرتو مانچینی او را برای تیمش منچسترسیتی می‌خواست ولی مالک باشگاه ما زامپارینی ترجیح داد او را به دوستش دی لورنتیس در ناپولی بفروشد. من می دانم کاوانی مدتها بود که می‌خواست در لیگ برتر بازی کند و حالا از اینکه پیراهن معروف شماره 7 یونایتد را به تن کرده حتماً به خودش افتخار می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها