کد خبر : 1715647 | 05 آبان 1399 ساعت 15:02 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

عمر عبدالرحمن بازهم دچار آسیب دیدگی شد

مصدومیت نگران کننده ستاره تیم ملی امارات

باشگاه الجزیره امارات مصدومیت عمرعبدالرحمن ملقب به عموری بازیکن خود را در جریان بازی این تیم برابر الظفره تایید کرد.

مصدومیت نگران کننده ستاره تیم ملی امارات

به گزارش"ورزش سه"، باشگاه الجزیره در بیانیه رسمی خودش اعلام کرد:"نتایج معانیات پزشکی انجام شده بر روی ستاره تیم ملی کشورمان (امارات) عمرعبدالرحمن  نشان از آسیب دیدگی رباط ها و همچنین تورم زانو دارد."


الجزیره در بیانیه خود اضافه کرد:" عمر تحت درمان توانبخشی قرار خواهد گرفت و زمان بازگشت او به تمرین پس از معاینات پزشکی مشخص خواهد شد.


عموری در مسابقه الجزیره برابر الظفره در هفته دوم لیگ امارات که با تساوی یک-یک به پایان رسید دچار مصدومیت شده بود. این بازیکن در دقیقه 24 بازی زمین مسابقه را ترک کرد.


الجزیره با 2 امتیاز در رده نهم لیگ امارات قرار دارد.


در مورد عمرعبدالرحمن باید گفت این هافبک تکنیکی 29 ساله در تیم العین امارات مطرح شد. او با این تیم 4 قهرمانی لیگ امارات و چندین جام  و عنوان داخلی را به دست آورد و یکی از ستاره های تیم ملی امارات بود اما بعد از انتقال به الهلال در سال 2018 روند موفقیت های این بازیکن متوقف شد. او در الهلال تنها 7 بازی انجام داد و بعد از پشت سرگذاشتن یک مصدومیت سنگین به الجزیره امارات پیوست.


عموری که در دوسال گذشته از سطح اول فوتبال آسیا دور شده با این مصدومیت می تواند شرایط سخت تری هم نسبت به قبل داشته باشد. باید دید ستاره تیم ملی امارات می تواند از این آسیب دیدگی زانو باز گردد. او یکی از عناصر اصلی تیم ملی امارات است و این تیم در دور آینده رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 به او نیاز خواهد داشت. روزنامه البیان امارات نوشت که پینتو کلمبیای سرمربی امارات نگران مصدومیت عموری است و هرچند از بازگشت علی مبخوت در آخرین بازی تیمش برابر الظفره خوشحال است.


پینتو امیدوار است احمدخلیل و کایو قبل از اردوی تیم ملی امارات بتوانند به آمادگی برسند و در دوبازی دوستانه برابر بحرین و تاجیکستان به میدان بروند.


تیم ملی امارات با شش امتیاز در رده چهارم گروه G مقدماتی جام جهانی قرار دارد. در این گروه ویتنام 11 امتیازی و صدرنشین است و مالزی 9 امتیازی در رده دوم قرار دارد، تایلند نیز سوم است و اندونزی پایین تر از امارات در رده چهارم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها