کد خبر : 1715665 | 05 آبان 1399 ساعت 16:04 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

مربی سابق رئال: جای داور بودم، پنالتی نمی گرفتم

خورخه والدانو مربی و بازیکن سابق رئال مادرید در مورد پنالتی علیه بارسا در ال کلاسیکو اظهارنظر کرد.

مربی سابق رئال: جای داور بودم، پنالتی نمی گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی رفت لالیگا روز شنبه با پیروزی 1-3 رئال در نوکمپ به اتمام رسید. بازی تا دقیقه 62 با تساوی 1-1 دنبال می شد اما وی ای آر با دخالت خود برای رئال یک پنالتی گرفت که سرخیو راموس آن را به گل دوم بدل کرد و از آن پس جریان بازی به سود رئال تغییر کرد. 

گرفتن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه توسط داور پنالتی اعلام شد و در بارسلونا از این قضیه بسیار ناراحت هستند و معتقدند در حق شان بی انصافی شده است. این موج اعتراض هنوز هم ادامه دارد.

 

 

1538440

 

 

خورخه والدانو ستاره آرژانتینی سابق رئال که به عنوان مربی این تیم را در فصل 95-1994 قهرمان لالیگا کرد، در مورد پنالتی ال کلاسیکو گفت:« می گویند این یک سرقت بزرگ از بارسا بوده اما من چنین عقیده ای ندارم. وی ای آر برای همین صحنه هاست و روی برخوردهای درون محوطه جریمه نظارت می کند. این یک پنالتی VAR بود هرچند به شخصه برخورد لنگله و راموس را پنالتی نمی دانم.»

 

 

1538203

 

 

والدانو ادامه داد:« جای داور بودم پنالتی نمی گرفتم اما معتقدم اگر این صحنه به شکل قانونی پنالتی است، پس وی ای آر باید در همه بازی ها آن را اعلام کند. اینطور نباشد که در برخی بازی ها برخورد را پنالتی بگیرند و در برخی دیگر وی ای آر دخالت نکند. معتقدم اگر این برخوردها پنالتی باشد، روی هر کرنر یا ضربه ایستگاهی، می تواند یک صحنه پنالتی رخ بدهد.»

 

دیدگاه‌ها