کد خبر : 1715714 | 05 آبان 1399 ساعت 19:46 | 37.4K بازدید | 6 دیدگاه

اتهام بزرگ بارسلونا به داور ال‌کلاسیکو

باشگاه بارسلونا معتقد است داور دیدار این تیم برابر رئال مادرید به توصیه اتفاق VAR گوش نداده است.

اتهام بزرگ بارسلونا به داور ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی جذاب و پربرخورد ابتدای هفته برابر رئال مادرید در استادیوم نوکمپ با نتیجه 1-3 مغلوب شد و در اولین ال کلاسیکوی فصل بازنده لقب گرفت. اما قضاوت مارتینز مونورا حواشی فراوانی داشت که اوج آن مربوط به اعلام پنالتی در نیمه دوم با خطاب کلمنت لانگله روی سرخیو راموس بود.

 

1538748

 

داور بعد از بازبینی صحنه این برخورد را پنالتی تشخیص داده و در نهایت خود راموس موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. اما حالا شایعاتی در مورد این تصمیم مشکوک شنیده شده که عصبانیت بلوگرانا را به همراه داشته است. باشگاه بارسلونا متوجه شده که کمک داور ویدئویی به مارتینز مونورا توصیه کرده که این صحنه را پنالتی نگیرد. نشریه اسپورت مدعی شد از اتاق VAR به مونوئرا گفته شده که ابتدا سرخیو راموس روی کلمنت لانگله خطا کرده، اما داور توجهی به این صحبت نداشته و به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد.

 

مدیران بارسلونا قصد دارند به نحوی به فایل صوتی مکالمه بین داور و اتاق VAR دست یافته تا متوجه شوند دقیقا چه اتفاقی افتاده است. مدیران باشگاه متقاعد شده اند که دسیسه ای به رهبری ولاسکو کاربالو، مسئول تعیین داوران علیه بارسلونا شکل گرفته و او داوری را انتخاب کرد که معروف است با بارسلونا مشکل دارد.

دیدگاه‌ها