کد خبر : 1715829 | 06 آبان 1399 ساعت 13:20 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارسیال: به همه نشان می‌دهم مارسیال واقعی کیست

آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید با وجود ناکامی‌هایش در شروع فصل جاری قوی‌تر از همیشه برمی‌گردد تا "مارسیال واقعی" را به همه نشان بدهد.

مارسیال: به همه نشان می‌دهم مارسیال واقعی کیست

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد با اذعان به اینکه در شروع فصل جاری عملکرد ضعیفی داشته به هواداران یونایتد قول داد که قوی‌تر از همیشه برگردد و "مارسیال واقعی" را به همه نشان بدهد. ستاره فرانسوی می‌گوید درخشش برای یونایتد را وظیفه خود می‌داند.

 

1538887

 

مارسیال، فصل گذشته یکی از بهترین دوره های دوران فوتبالی اش را پشت سر گذاشت و 23 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. او نقش مهمی در کسب مقام سومی منچستریونایتد در لیگ برتر داشت. اما ستاره فرانسوی در فصل جاری افت قابل توجهی داشت و در چهار بازی اول خود برای یونایتد موفق نشد گلی به ثمر برساند یا پاس گلی بدهد.

 

مارسیال که در ترکیب یونایتد برای بازی با لایپزیش در لیگ قهرمانان حضور دارد به وبسایت منچستریونایتد گفت: " بازی در لیگ قهرمانان به نفع یک فوتبالیست است. کارت قرمز در بازی تاتنهام اولین کارت قرمز من بود و من از آن درس خواهم گرفت. این برای من انگیزه‌ای شد تا در تمرین‌ها بیشتر تلاش کنم تا قوی‌تر از همیشه برگردم. در این فصل هنوز گل نزده ام ولی شک ندارم که این شرایط عوض خواهد شد. وظیفه من است که با تلاش زیاد مارسیال واقعی را به همه نشان بدهم".

 

 

دیدگاه‌ها