کد خبر : 1715836 | 06 آبان 1399 ساعت 14:35 | 214.8K بازدید | 6 دیدگاه

پیکه دروغ می گوید

سکوت طولانی بارتومئو در مورد مسی شکست

رئیس بارسلونا پس از پرحاشیه ترین تابستان تاریخ باشگاه بالاخره سکوتش را شکست و به انتقادات لئو مسی و جرارد پیکه پاسخ داد.

سکوت طولانی بارتومئو در مورد مسی شکست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا رسما تقاضای جدایی کرد. او اعتقاد داشت می تواند اختیاری قراردادش را فسخ کند و باشگاه بعدی او مجبور به پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی نخواهد بود. بارسلونا اما با درخواست مسی به شکلی قاطع مخالفت کرد و در نهایت مسی عنوان کرد که چون دوست ندارد باشگاه را به دادگاه بکشاند، یک فصل دیگر نیز خواهد ماند.

مسی در مصاحبه با وبسایت گل ضمن ابراز شدیدترین انتقادات از جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا، ماندنی شدنش را تایید کرد.

 

 

1534137

 

 

بارتومئو که این روزها زیر فشار استعفا قرار دارد و به زودی قرار است بر علیهش رفراندومی برگزار شود، پس از جلسه هیئت مدیره بارسلونا، ضمن رد هرگونه تصمیمی برای استعفا و در مورد قضیه جدایی مسی گفت:« عصبانیت مسی را درک می کنم ولی می خواهیم او در بارسا بازنشسته شود. البته همه عصبانی بودیم و عصبانی شدن پس از ناکامی اتفاق خوبی است ولی مهلت فسخ قرارداد مسی تمام شده بود و قراردادش اینطور می گفت که او باید بماند. من خوشبینم که مسی سال های بیشتری در بارسا بماند و همینجا بازنشسته شود.»

 

بارتومئو ادامه داد: «وقتی شنیدم مسی عصبانی است و می خواهد بارسا را ترک کند، برای او و خانواده‌اش توضیح دادم که ما نمی توانیم به او اجازه رفتن بدهیم. پروژه ای جدید با رونالد کومان را شروع کرده ایم و مسی سنگ بنای اول این پروژه است. می فهمم که او عصبانی است، ولی هدف مان این است که او همینجا به فوتبالش خاتمه دهد.»

 

 

1537861

 

 

جرارد پیکه اخیرا در یک مصاحبه مفصل در مورد بارتومئو و مسی گفته بود: « مسی؟ من اگر رئیس بارسا بودم، به گونه ای دیگر رفتار می کردم. از مسی خواستم طاقت بیاورد اما چون تصمیمش خیلی شخصی بود، خیلی با او در ارتباط نبودم. یکی از پیغام هایی که به او دادم این بود که یک سال دوام بیاور و بعد مدیران جدید می آیند.

سوالم این است که چطور بهترین بازیکن تاریخ بارسا یک صبح از خواب بلند می شود و تقاضای جدایی می دهد؟ با مسی چه کار کرده‌ایم که او احساس می کند صدایش در باشگاه شنیده نمیشود؟ همه چیز بیش از اندازه شوکه کننده بود و من هم واقعا عصبی و نگران بودم. لئو شایسته همه چیزهای خوب در بارسلوناست. باید شرایط را برای او به گونه‌ای فراهم کنیم که بدون مشکل فوتبالش را در بارسا به اتمام برساند. از نظر من ورزشگاه نوکمپ باید به نام لیونل مسی به علاوه اسپانسر تغییر کند.

 

 

1537928

 

 

متاسفانه در بارسا کارها را به درستی انجام نمی دهند. می گویند رختکن تیم خیلی قدرت دارد. اگر ما به چنین قدرتی رسیده ایم، معنایش این است که دیگران کارشان را به درستی انجام نداده اند. ارتباطم با بارتومئو؟ من همیشه می خواهم با سران باشگاه رابطه خوبی داشته باشم ولی  باشگاه پول هزینه می کند که از ما انتقاد کنند و بعد همان پول را از ما به بهانه کاهش دستمزد طلب می کند.»

 

رئیس بارسا پاسخ جرارد پیکه را هم اینگونه داد پیکه را دوست دارم ولی او واقعیت را نمی گوید. این درست نیست که ما برای انتقاد از بازیکنان در شبکه های اجتماعی هزینه می کنیم. این قضیه تایید هم شده است. این را من ادعا نمی کنم بلکه منابع معتبری نیز حرف مرا تایید کرده اند. خیلی خوشحالم که پیکه  ضمن کاهش دستمزد، قراردادش را تمدید کرد. همانطور که همیشه گفته ام، دوست ندارم با بازیکنام به شکل علنی وارد بحث شوم. در دفترم به روی شان باز است و گاهی به خانه شان نیز می روم.»

 

دیدگاه‌ها