کد خبر : 1715871 | 06 آبان 1399 ساعت 17:27 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

آریدو برائیدا:

هالند و پوگبا را به بارسا پیشنهاد دادم ولی رد کردند

آریدو برائیدا مدیر ورزشی میلان در دهه 80 و 90 میلادی که مدتی مشاور ورزشی بارسا بود در مورد دوران حضورش در این باشگاه صحبت کرد.

هالند و پوگبا را به بارسا پیشنهاد دادم ولی رد کردند

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور آریدو برائیدا در بارسا چندان طولانی نبود و نتوانست تاثیرگذاری خاصی در این باشگاه داشته باشد. او خودش معتقد است قدرت محدودی در بارسلونا داشت و معمولا پیشنهاداتش را جدی نمی گرفتند و چندان اجازه نداشت با سران باشگاه ارتباط برقرار کند.

 

 

 

1538892

 

 

برائیدا در مورد دوران حضورش در بارسلونا گفت:« به من در بارسا مسئولیت زیادی واگذار نشده بود و کار اصلی بر عهده دیگر افراد تیم مدیریت ورزشی بود. من کارم مطالعه و بررسی بازیکنان مستعد بود و چندین نفر را هم پیشنهاد دادم که از سوی باشگاه رد شدند.

مثلا ارلینگ هالند را زمانی که هنوز برای روزنبرگ بازی می کرد پیشنهاد دادم ولی گفتند او به سبک بازی بارسلونا نمی خورد. بارلا و زانیولو که حالا برای اینتر و رم بازی می کنند را نیز به بارسا پیشنهاد داده بودم که به دلایل مشابه رد کردند. وقتی مسئولیت اجرایی به شما نمی دهند، در واقع کار خاصی از دست تان ساخته نیست. من تقریبا جدا از سایرین بودم.»

 

 

1536279

 

 

برائیدا در مورد علاقه بارسا به جذب پوگبا در تابستان 2015 گفت:« بله؛ من و آلبرت سولر به تورین رفتیم و با سران یوونتوس برای پوگبا وارد مذاکره شدیم اما سپس حرکتی از سوی بارسلونا انجام نشد. به نظر علاقه شان خیلی جدی نبود. پوگبا در یوونتوس ماند و یک سال بعد راهی منچستریونایتد شد. من شدیدا دوست داشتم پوگبا به بارسا بیاید و با سولر هم در این مورد بارها حرف زدم ولی از لحاظ حرفه ای قدرت او خیلی بالاتر از من بود و در نهایت تصمیم باشگاه چیزی دیگری بود.»

 

 

1538621

دیدگاه‌ها