کد خبر : 1715897 | 06 آبان 1399 ساعت 19:10 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

با اعلام فیفا؛ جانی اینفانتینو به کرونا مبتلا شد

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا به کرونا مبتلا شده است.

با اعلام فیفا؛ جانی اینفانتینو به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه چندی پیش بحران ویروس کرونا در قاره اروپا کمی فروکش کرده بود و به نظر می‌رسید که شرایط نسبتاً امیدوارکننده تر شده است اما به نظر می‌رسد که در قاره سبز نیز طی روزهای گذشته دوباره اوضاع به حالت وخیمی درآمده است.

 

در هفته‌های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که برخی بازیکنان شاغل فوتبال اروپا به کرونا مبتلا شده اند اما حالا دقایقی پیش مشخص شد که جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون فوتبال جهانی(فیفا) نیز با این بیماری روبرو شده است.

 

 

1498463

 

 

فیفا در بیانیه ای پیرامون این موضوع اعلام کرد که اینفانتینو 50 ساله علائم بسیار خفیفی از خود نشان داده و فعلاً در قرنطینه به سر می‌برد. همچنین دوران قرنطینه او 10 روز دیگر ادامه خواهد داشت. در بیانیه فیفا در این باره آمده است: " این موضوع به کلیه افرادی که طی روزهای گذشته با رئیس فیفا در تماس بوده اند، اطلاع داده شده و از آنها درخواست شد که اقدامات لازم را انجام دهند. فیفا صمیمانه  آرزو دارد که رئیس اینفانتینو سریع تر بهبود یابد."

 

در حالی روزانه به تعداد کرونایی های دنیای فوتبال اضافه می‌شود که در برخی کشورها مانند آلمان اجازه حضور هواداران در استادیوم ها با ظرفیت محدود داده شده است اما به نظر می‌رسد که در صورت ادامه این شرایط دوباره محدودیت ها و تصمیمات جدیدتری اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها