کد خبر : 1715940 | 07 آبان 1399 ساعت 02:31 | 52.9K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه کابوس‌های لیورپول

فابینیوی مصدوم؛ قلب آنفیلدی‌ها در خانه گرفت

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، در دیدار امشب تیمش مقابل میتیلند در لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب دیدگی شد.

 فابینیوی مصدوم؛ قلب آنفیلدی‌ها در خانه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو که معمولا به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب قرمزها به میدان می رود، بعد از آسیب دیدگی ویرژیل فن دایک و جوئل ماتیپ، توسط یورگن کلوپ در قلب خط دفاعی به کار گرفته شد اما او هم در دیدار امشب دچار آسیب دیدگی شد تا شرایط برای قرمزهای مرسی ساید دشوار شود.

در دقیقه 30 دیدار امشب بود که فابینیو از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و لحظاتی بعد لنگ لنگان به بیرون رفت و جای خود را به ریس ویلیامز داد. فابینیو که در سال 2018 از موناکو به لیورپول پیوست، در دو فصل گذشته در مجموع 80 بازی برای تیم کلوپ انجام داده بود.

 

1539027

 

1539028

 

1539089

 

کلوپ در پایان بازی در مورد مصدومیت فابینیو گفت:" این دقیقا آخرین چیزی بود که ما نیاز داشتیم. او از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی می کند و این خوب نیست. باید اسکن انجام شود تا اطلاع بیشتری از شرایط او پیدا کنیم اما شرایط او مطمئنا خوب نیست."

لیورپولی ها در کارهای دفاعی شروع خوبی در فصل جدید نداشتند و در همان دیدارهای ابتدایی اشتباهات زیادی داشتند که اوج آن در شکست 7-2 مقابل استون ویلا بود. و اکنون غیبت سه گزینه اصلی تیم در قلب خط دفاع، نگرانی های کلوپ را به مراتب افزایش داده است.

 

1539091

 

گروهی معتقدند که پیکفورد به دلیل این خطا، نه تنها باید اخراج می‌شد، که باید با محرومیت نیز روبرو می شد.

 

ابتدا این ویرژیل فن دایک بود که در دربی مرسی ساید در برخورد شدیدی که با جوردن پیکفورد داشت، از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا تا پایان فصل نمی تواند قرمزها را همراهی کند.

ماتیپ هم در آن دیدار تا پایان بازی کرد اما پس از بازی مشخص شد که دچار ضرب دیدگی شده است. هرچند او در دیدار امشب مقابل میتیلند بازی نکرد اما انتظار می رود به زودی بتواند شرایط بازی کردن را پیدا کند؛ تنها نقطه امیدوارکننده برای مربی آلمانی در شرایط فعلی.

 

دیدگاه‌ها