کد خبر : 1715945 | 07 آبان 1399 ساعت 01:20 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

گلادباخ 2-2 رئال: فرار زیدان از کابوس حذف در 3+90

رئال مادرید در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 2-2 مقابل مونشن گلادباخ متوقف شد.

گلادباخ 2-2 رئال: فرار زیدان از کابوس حذف در 3+90

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما در دقایق پایانی توانستند به دو گل برسند و از این دیدار خارج از خانه به یک امتیاز دست پیدا کنند. 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد؛ در دقیقه 16، این رئال بود که می توانست به گل برسد ولی بنزما که روی پاس لوکاس واسکز به پشت مدافعان گلادباخ صاحب موقعیت شده بود، قصد داشت با یک ضربه والی کار را تمام کند اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 29 بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب شدند اما واکنش به موقع یان زومر روی شوت تماشایی تونی کروس باعث شد تا همچنان دروازه میزبان بسته بماند.

در مقابل این گلادباخ بود که در دقیقه 33 توانست به گل اول بازی برسد. روی حرکت خوب آلاسانه پله‌آ و ارسال دیدنی او بود که مارکوس تورام با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم بازیکنان رئال ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند خیلی زود کار را به تساوی بکشند اما باز هم این زومر بود که با جاگیری مناسب، مانع گلزنی مارکو آسنسیو شد.

تلاش رئالی ها برای زدن گل تساوی تا آخرین ثانیه های نیمه اول ادامه داشت اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 گلادباخ به پایان رسید.

رئالی ها نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47 به گل تساوی برسند اما ضربه آسنسیو بعد از برخورد به بازیکن حریف، به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

فشار رئالی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان گلادباخ تنها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند و سرانجام در دقیقه 58، این تیم به گل دوم رسید. ابتدا این پله‌آ بود که با یک ضربه محکم دروازه رئال را تهدید کرد اما کورتوا توپ را برگشت داد؛ ولی توپ برگشتی مقابل تورام قرار گرفت و او با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

چیزی نمانده بود که رئال در دقیقه 61 گل سوم را دریافت کند اما نیوهاوس که با پاس در عمق پله آ با کورتوا تک به تک شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و حضور هازارد و مودریچ باعث شد تا فشار حملات این تیم افزایش پیدا کند. اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه 87، بنزما یکی از گل های خورده را جبران کرد.

روی ارسال والورده، کاسمیرو با حضور به موقع توپ را به بنزما رساند و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه گلادباخ را باز کرد.

فشار رئالی ها برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی بیشتر و بیشتر شد و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل دوم رسید. این بار ارسال مودریچ با ضربه سر راموس به کاسمیرو رسید و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها