کد خبر : 1715981 | 07 آبان 1399 ساعت 10:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: میتیلند نشان داد حریف راحتی نیست

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از میتیلند حریف دانمارکی تیمش تعریف کرد ولی گفت مصدومیت فابینیو در این بازی برای لیورپول یک شوک بوده است.

کلوپ: میتیلند نشان داد حریف راحتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در آنفیلد دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را هم با پیروزی پشت سر گذاشت تا با شش امتیاز صدرنشین گروه D شود. لیورپول با دو گل دیوگو ژوتا و محمد صلاح حریف دانمارکی اش میتیلند را 2-0 شکست داد.

 

با توجه به اینکه میتیلند به خصوص در نیمه اول یک بازی بسیار فیزیکی را به نمایش گذاشت کلوپ چندین بار به خشونت بازیکنان حریف اعتراض کرده و حتی این باعث شد با سرمربی تیم دانمارکی کمی درگیری لفظی پیدا کند.

 

1539113

 

اما کلوپ در پایان بازی از انتقاد از تیم دانمارکی خودداری کرد و گفت: " نه، اصلاً ناراحت نیستم. میتیلند امشب خوب کار کرد و واقعاً عالی بود. من از بازی‌شان لذت بردم. من شخصاً شیفته نظم و سازمان‌یافته بودن هستم و اینکه آنها توانستند اینقدر با شور بازی کنند و برای ما مشکل درست کنند به نظر من شایسته احترام است. به نظرم میتیلند امشب می خواست چیزی را ثابت کند و موفق هم شد. آنها می خواستند ثابت کنند که حریف راحتی نیستند و به سادگی نمی توان شکست شان داد".

 

1539112

 

اما مصدومیت فابینیو ستاره برزیلی یکی از بدترین خبرهای این بازی برای لیورپول بود. کلوپ در این باره گفت: " فابینیو از ناحیه همسترینگ احساس درد می‌کرد و این خبر خوبی نیست. فابینیو گفت می توانسته باز هم به بازی ادامه بدهد ولی نمی توانسته استارتهای سریع بزند. بعد از اینکه از پای او اسکن گرفته شود همه چیز معلوم خواهد شد ولی این برای ما خبر خوبی نیست. مصدومیت او به ما شوک وارد می‌کند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها