کد خبر : 1716045 | 07 آبان 1399 ساعت 14:55 | 23.6K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش رئیس سابق بارسلونا به استعفای بارتومئو

خوان لاپورتا نتوانست خوشحالی خود از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو را پنهان کند.

واکنش رئیس سابق بارسلونا به استعفای بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ساعاتی پس از اینکه دولت محلی کاتالونیا برگزاری رفراندوم علیه جوزپ ماریا بارتومئو را تایید کرد، او و تمامی اعضای هیئت مدیره بارسلونا استعفا کردند. ریسک این وجود داشت که بارتومئو به اولین رئیس تاریخ باشگاه تبدیل شود که با رفراندوم برکنار شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز 5 ماه از دوران ریاست او باقیمانده بود. بارتومئو در نشست خبری شب گذشته خود از توهین های شدید و حتی تهدید به مرگ خبر داد.

 

 

1491496

 

 

دقایقی پس از رسمی شدن استعفای بارتومئو، موجی از خوشحالی در میان بخش عمده هواداران و اعضای باشگاه ایجاد شد. خوان لاپورتا رئیس بارسا بین سال های 2003 تا 2010 نیز نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند و بلافاصله توئیت کرد:« بله؛ دقیقا زمانش بود. بالاخره مسیر برای بازسازی بارسا هموار شد. زنده باد بارسا.»

 

 

1534353

 

 

جوردی فاره رئیس کمپین ضد بارتومئو که نقش اصلی در رای عدم اعتماد به او را داشت نیز توئیت کرد:« مثل این می ماند که ما قهرمان لالیگا شدهایم و حالا باید برای فتح لیگ قهرمانان قدم برداریم. در دست گرفتن مدیریت باشگاه الان مثل فتح لیگ قهرمانان است. برای بارسا بهترین راه این بود که هوایی تازه به آن تزریق و دورانی جدید آغاز شود.»

 

دیدگاه‌ها