کد خبر : 1716149 | 08 آبان 1399 ساعت 01:57 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری 2-0 در تورین

کومان: به مسی گفتم باید زودتر کار را تمام می کردیم

رونالد کومان معتقد است بارسا شایسته این بود تا در دقایق پایانی با حاشیه امنیت بهتری بازی می کرد.

کومان: به مسی گفتم باید زودتر کار را تمام می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین بازی خود در گروه G لیگ قهرمانان امشب توانست در زمین یوونتوس با دو گل دمبله و مسی پیروز شود تا با شش امتیاز در صدر قرار بگیرد و مسیر صعودش را هموار کند. پس از شکست در ال کلاسیکو و استعفای بارتومئو، بارسا به این پیروزی نیاز داشت.

 

 

1538988

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« موقعیت سازی خیلی مهم است و ما امشب شانس های زیادی ایجاد کردیم. در مجموع برتر از یوونتوس بودیم و معتقدم نتیجه کاملا منصفانه بود. معقتدم می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم و از این حیث ضعف داشتیم. از این همه موقعیت باید زودتر استفاده می کردیم و با آرامش بیشتری به دقایق پایانی می رسیدیم. امشب گریزمان دو موقعیت خوب داشت که بدشانسی آورد و یک ضربه اش به تیر خورد. ضربه او عالی بود و فقط شانس نداشت.»

 

 

1539359

 

 

کومان ادامه داد:« نمی توانم یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کنم. امشب همه خوب بودند و اطمینان و اعتماد به نفس شان را به رخ کشیدند. بارسا امشب تیمی با شخصیت بود و قدرتش را نشان داد. این بهترین نمایش فصل مان بود.»

 

 

1539352

 

 

مدافعان میانی:« از ابتدای فصل می دانستیم که در این منطقه با محدودیت بازیکن مواجهیم. اگر یکی دو نفر مصدوم و محروم شوند، به مشکل می خوریم. امشب آرائوخو هم مصدوم شد و دی یونگ جای او را پر کرد و خیلی خوب هم بود. او در هلند دفاع میانی هم بازی کرده است.»

 

بحران مدیریتی:« معتقدم ما فقط باید به مسائل ورزشی فکر کنیم. تیم با استعفای بارتومئو مشکلی نداشت و این موضوع تاثیری روی ما نمی گذارد. نگران این قضایا نیستم و انرژی مان را وقف فوتبال کرده ایم. مسائل مدیریتی دست ما نیست.»

 

 

1539393

 

 

کومان در پایان بازی لیونل مسی را در آغوش گرفت. او در این باره گفت:« رابطه بین من و مسی هرگز پیچیده نبود و مشکلی باهم نداشتیم. در ملاقات هایی که داشتیم بی پرده و صریح حرف زدیم و وقتی لئو به تمرینات اضافه شد، همه توانش را برای موفقیت تیم گذاشته و این را در هر بازی نیز نشان داده است. تنها چیزی که با مسی گفتم این بود که امشب باید زودتر کار را تمام می کردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها