کد خبر : 1716266 | 08 آبان 1399 ساعت 19:26 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

نوروزی پشت ستوده در آمد

ادامه ناراحتی کادر درمان استقلال؛ دکترها برنمی‌گردند

دو پزشک باتجربه استقلال همچنان در تمرینات این تیم شرکت نمی کنند و از برخی مسائل دلخورند.

ادامه ناراحتی کادر درمان استقلال؛ دکترها برنمی‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از ماجراهای پیش آمده در فرودگاه دوحه قطر و جر و بحث چند بازیکن با کادر پزشکی استقلال مدت زیادی می گذرد، اما دکتر امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه و همچنین دکتر کاوه ستوده پزشک استقلال همچنان در تمرینات آبی ها شرکت نمی کنند.


این دو عضو باتجربه کادرپزشکی استقلال که سالها است در جمع آبی ها حضور دارند و خدمات ارزنده ای را به این باشگاه رسانده اند، بابت مسائل موجود ناراحتند.


باشگاه استقلال چندی قبل محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و سیدحسین حسینی 3 بازیکن این تیم را که به کادرپزشکی بی حرمتی کرده بودند را به کمیته انضباطی فراخواند. با این حال اما دکتر نوروزی و دکتر ستوده باز هم در تمرینات آبی ها شرکت نکردند.


در این خصوص دکتر ستوده سفری کاری به کشور مجارستان داشت و در بازگشت به ایران انتظار داشت که اعضای باشگاه و بازیکنان خاطی از او بابت مسائل اردوی قطر عذرخواهی کنند اما این موضوع رخ نداد. از سوی دیگر جریمه ای که گفته می شد باشگاه برای 3 بازیکن مذکور در نظر گرفته هرگز به آنها اعلام نشد و در رسانه ها نیز کسی در باره اش حرفی نزد تا جو تیم بهم نریزد.


ناراحتی دکتر کاوه ستوده به اینجا ختم شده که او اعلام کرده حاضر نیست با شرایطی که ایجاد شده دیگر به کارش در استقلال ادامه بدهد و به تبع آن دکتر نوروزی که حدود 20 سال سابقه کار در استقلال را دارد نیز به حمایت از دوست و همکار همیشگی اش پرداخته و او نیز به باشگاه گفته دوست ندارد وقتی ستوده با این همه زحمتی که برای باشگاه کشیده ناراحت است، در استقلال به فعالیتش ادامه بدهد.


در چنین شرایطی مسئولان باشگاه استقلال همچنان در نظر دارند این دو پزشک باسابقه و مجرب را به کادر تیم شان برگردانند اما این موضوع مستلزم اقدامی از سوی بازیکنان خاطی و مدیران باشگاه است.  حال باید منتظر ماند و دید در شرایطی که چند روز بیشتر تا شروع مسابقات باقی نمانده کادر درمانی استقلال چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها