کد خبر : 1716290 | 08 آبان 1399 ساعت 22:04 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند کلوپ از برنامه فشرده بازی‌ها

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از برنامه فشرده بازی‌های تیمش انتقاد کرده و مسئولین لیگ برتر انگلیس را به بی‌توجهی به شرایط تیم‌ها و بازیکنان‌شان متهم کرد.

انتقاد تند کلوپ از برنامه فشرده بازی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ با اشاره به برنامه بسیار فشرده بازی‌های تیمش لیورپول تا پیش از کریسمس‌، از مسئولین لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده و آنها را به بی‌توجهی به وضعیت دشوار تیم‌ها و فوتبالیست‌ها متهم کرد.

 

1539549

 

لیورپول مثل دیگر تیم‌های انگلیسی که در این فصل در رقابتهای اروپایی هم حضور دارند تا پیش از کریسمس تقریباً در هر هفته باید دو بازی انجام بدهند هر چند در ماه نوامبر با وقفه‌ای کوتاه برای بازی‌های ملی روبرو هستند که به کار بازیکنان نخواهد آمد. کلوپ از مسئولین برگزاری مسابقات انتقاد کرده و می‌گوید تیمی که چهارشنبه شب بازی کرده چطور می‌تواند روز شنبه دوباره به میدان برود.

 

یورگن کلوپ در این باره گفت: " فکر کنم همه موافق باشند که تیمی که سه شنبه شب بازی می‌کند زودترین زمانی که می‌تواند در بازی بعدی به میدان برود نیمه شب شنبه است ولی لیگ برتر هرگز این را نفهمیده. آنها همیشه برای ما چهارشنبه بازی می گذارند. مثل شنبه گذشته که این را در مورد منچسترسیتی دیدیدم. واقعاً باور کردنی نیست. ما البته با سیتی رفیق نیستیم بلکه رقیبیم و با هم مبارزه می کنیم ولی آخر چنین چیزی چطور ممکن است؟ "

 

1539548

 

کلوپ در ادامه گفت: " شاید من بیش از حد خنگ هستم. رئیس لیگ برتر ریچارد مسترز و دیگر مسئولین قبلاً هم گفته اند این حرف‌ها را رها کنید. وضعیت همین است که هست. آنها اصلاً اهمیت نمی دهند و من واقعاً نمی فهمم چرا".

 

 

دیدگاه‌ها