کد خبر : 1716292 | 08 آبان 1399 ساعت 22:47 | 44.2K بازدید | 1 دیدگاه

مرثیه مانچینی برای ستاره نابود شده فوتبال ایتالیا

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید از وضعیت فعلی ماریو بالوتلی متاسف است و اعتقاد دارد او باید برای تیم ملی کشورش بازی کند.

مرثیه مانچینی برای ستاره نابود شده فوتبال ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید از اینکه می بیند ماریو بالوتلی که روزی پسر طلایی فوتبال ایتالیا بوده حالا به عنوان ستاره‌ای صرفاً جنجالی از فوتبال کنار رفته ناراحت بوده و معتقد است او باید با پیراهن تیم ملی کشورش بازی کند.

 

1539557

 

مانچینی با بالوتلی سابقه ای طولانی دارد و زمانی که هدایت اینتر را در دست داشت بالوتلی 17ساله را اولین بار در سری آ به میدان فرستاد. بالوتلی سپس در 20سالگی به تیم ملی ایتالیا وارد شد و در زمان مربی گری مانچینی در منچسترسیتی به همراه او به انگلیس رفت. بالوتلی اما در سالهای بعد در مرکز تنشهای زیاد قرار گرفت و حالا در سی سالگی بدون باشگاه مانده است.

 

1539555

 

مانچینی در این باره گفت: " از اینکه بالوتلی را در این شرایط می بینم خیلی متاسفم. او در سی سالگی الان باید در اوج پختگی تکنیکی و در قله فوتبالش باشد و به عنوان یک بازیکن خیلی مفید به تیم ملی کشورش خدمت کند. من ماریو را دوست دارم و همیشه امیدوارم اتفاق خوبی برایش بیفتد".

 

 

دیدگاه‌ها