کد خبر : 1716464 | 09 آبان 1399 ساعت 21:30 | 83.8K بازدید | 6 دیدگاه

خط و نشان دیاباته با پرواز زلاتانی (عکس)

شیخ دیاباته با یک حرکت آکروباتیک در تمرینات استقلال آمادگی بدنی خود را به رخ کشید.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته که چند روزی است به ایران بازگشته هنوز نتوانسته آمادگی کامل خود را کسب کند و از این رو، به دیدار دوستانه استقلال برابر چوکا دعوت نشد، اما با یک حرکت متحیرکننده در تمرینات استقلال نشان داد چندان از آمادگی بدنی هم دور نیست. دیاباته که بازیکن بلندقامتی است در این لحظه نشان داده فیزیک بدنی خوبی را نیز دارا می باشد. او در یک حرکت به سبک زلاتان ابراهیموویچ پایش را تا تیرک افقی دروازه بالا می‌آورد و آن را لمس می‌کند.

 

او که نشان داد تا ارتفاع 2 متر و 40 سانتی را به راحتی می‌تواند با پایش لمس کند سوژه بحث استقلالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بود. بعضی از طرفداران با سوژه قرار دادن اختلاف قد دو ستاره خود در خط حمله عنوان داشتند ارتفاعی که دیاباته با پا می تواند به آن برسد، قائدی با دست نمی تواند به آن دست یابد.


هم‌چنین کاربر دیگری با سوژه قرار دادن پیوستن مظاهری به استقلال و هت‌تریک دیاباته برابر او عنوان کرده مهاجم مالیایی استقلال از دیدن مظاهری خوشحال است.

 

به هر روی استقلالی‌ها برای قهرمانی پس از سال‌ها ناکامی روی آمادگی دیاباته و گلزنی‌های او حساب ویژه‌ای باز کرده اند. دیاباته فصل گذشته علیرغم آنکه غیبت‌های زیادی را در طول بازی‌های لیگ برتر تجربه کرد، آقای گل نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد.

 

دیدگاه‌ها