کد خبر : 1716810 | 11 آبان 1399 ساعت 16:32 | 64.4K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال هافبک استقلال رسمی شد؛

علی کریمی با پیراهن قطر (عکس)

هافبک فصل گذشته استقلال قراردادی رسمی با باشگاه قطر اس. سی امضاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که دو شب قبل به دوحه سفر کرده بود تا با باشگاه قطر. اس. سی قرارداد امضاء کند، پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه پای میز مذاکره با مدیران این تیم نشست و به توافق نهایی دست پیدا کرد.

هافبک دو سال اخیر استقلال که دوران درخشانی در این تیم داشت و یکی از مهره‌های موثر آبی پوشان محسوب می‌شد، با اتمام قراردادش در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای این تیم به میدان رفت ولی پس از آن تصمیم به تمدید نگرفت تا شرایط جدیدی را در خارج از ایران تجربه کند.

 

این ملی‌پوش که سابقه بازی در دینامو زاگرب کرواسی و سپاهان را هم دارد، امروز قراردادش با باشگاه قطر اس. سی را رسمی کرد و به این تیم در لیگ ستارگان قطر پیوست.

 

علی کریمی پس از عقد قرارداد با باشگاه قطر اس. سی، در کنار پیراهن زرد رنگ این تیم که شماره ۹ و نام او روی آن درج شده بود، عکس یادگاری گرفت.

 

1540288

 

با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر یکشنبه شب هفته گذشته به پایان رسیده و همچنین به دلیل اینکه علی کریمی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، هافبک سابق استقلال به‌عنوان سهمیه آزاد فیفا راهی قطر اس. سی شده است.

علی کریمی هشتمین بازیکن ایرانی است که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در لیگ ستارگان قطر به میدان خواهد رفت و با حضورش در قطر اس. سی، تعداد باشگاه‌های قطری که از لژیونرهای ایرانی بهره می‌برند را به عدد ۶ می‌رساند.

قبل از انتقال علی کریمی به باشگاه قطر اس. سی، امید ابراهیمی(الاهلی)، رامین رضاییان(الدحیل)، پژمان منتظری(الخریطیات)، مهدی ترابی و مهرداد محمدی(العربی)، روزبه چشمی(ام‌صلال) و شجاع خلیل‌زاده(الریان) در لیگ ستارگان قطر حضور داشتند.

دیدگاه‌ها