کد خبر : 1716961 | 12 آبان 1399 ساعت 13:20 | 36.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رسانه‌های اسپانیا به درخشش گرت بیل (عکس)

رسانه‌های اسپانیایی به گلزنی گرت بیل ستاره سابق رئال مادرید برای تاتهام با پاس گل سرخیو رگیلون دیگر بازیکن سابق رئال واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه‌های اسپانیا به درخشش گرت بیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی به گلزنی گرت بیل برای تاتنهام در دیدار دیروز این تیم مقابل برایتون واکنش نشان دادند. گلی که از قضا با پاس سرخیو رگیلون به ثمر رسید که مثل گرت بیل از رئال به تاتنهام منتقل شده است. طعنه ژوزه مورینیو به رئال در پایان بازی هم از دیگر نکاتی بود که از دید رسانه‌های اسپانیایی مخفی نماند.

 

1540530

 

مورینیو بعد از به ثمر رسیدن اول گل گرت بیل در بازگشت او به تاتنهام به خبرنگاران گفت که منتظر است تا ببیند وبسایتهای مادریدی در این باره چه می نویسند. از قضا رسانه های اسپانیایی امروز به این موضوع پرداخته و از تصمیم زیدان برای واگذاری گرت بیل و رگیلون به عنوان تصمیمی عجیب یاد کردند.

 

روزنامه مارکا در گزارش خود از عملکرد گرت بیل در بازی تاتنهام به عنوان عملکردی عالی یاد کرد و گفت او با لهجه اسپانیایی بی عیب و نقص بعد از این گل فریاد vamos سر داده (معنی در اسپانیایی: اینه!)

 

1540531

سایت مارکا: گلی که مادریدی ها دوست نداشتند ببینند

 

مارکا همچنی اشاره کرد که گرت بیل و سرخیو رگیلون با پیراهن رئال مادرید 17 بار در کنار هم بازی کرده بودند ولی این اولین بار بود که در همکاری با هم به گل رسیدند. مارکا در این باره نوشت: " این همکاری بین دو بازیکن سابق رئال مادرید بعضی هواداران را واداشته که از تصمیم عجیب زیدان برای واگذاری آنها انتقاد کنند".

 

1540528

موندو دپورتیوو از طعنه زدن مورینیو به رئال مادرید می گوید

 

موندو دپورتیوو روزنامه کاتالان هم به این مساله پرداخته و از گرت بیل به عنوان قهرمان تاتنهام یاد کرد. موندو به این اشاره کرد که شادی بعد از گل پرشور گرت بیل نشان می دهد او از اینکه بعد از دوران دشوارش در رئال دوباره موفق به درخشش شده تا چه حد خوشحال است.

 

اسپورت دیگر روزنامه کاتالان هم به طعنه مورینیو به رئال مادرید اشاره کرده و می‌گوید سرمربی سابق رئال برای شیطنت زمان را از دست نداد.

 

 

 

دیدگاه‌ها