کد خبر : 1717070 | 13 آبان 1399 ساعت 00:16 | 50K بازدید | 8 دیدگاه

بی‌حرمتی شدیدی به دکتر ستوده شد

نوروزی: آقای مددی اخلاق را رعایت کنید

معاون پزشکی سابق باشگاه استقلال گفت که حرمت و قداست دکتر ستوده در ملا عام خدشه دار شده است.

نوروزی: آقای مددی اخلاق را رعایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، دکتر امین نوروزی معاون ورزشی سابق استقلال که به تازگی و پس از 25 سال از این تیم جدا شده است، در گفتگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که اصول اخلاقی در فرودگاه قطر رعایت نشده است.


دکتر نوروزی درخصوص حوادث پیش آمده در فرودگاه قطر گفت: بحث عذرخواهی شخصی مطرح نیست. من یک خواهشی دارم. همه باید بدانند که پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای خیلی مهم است. چندین سال است که اصول حرفه ای در باشگاه رعایت نمی شود.


وی گفت: اینکه بازیکن از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در اختیار باشگاه باشد، قبل از ثبت قرارداد از بازیکنان تست پزشکی گرفته شود، بیمه ورزشکاران از نظر بیمه عمر و بیمه سلامت انجام شود و من چندین سال است این مسائل را مطرح می کنم ولی هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.


دکتر نوروزی ادامه داد: من چیزی را در فرودگاه قطر دیدم که اگر آقای فکری در آنجا حضور داشتند، عذر آن بازیکنان را می خواستند. حرمت و قداست پزشک تیم من در ملا عام خدشه دار شد. این مسئله کوچکی نبود. حتی یکی از دوستان من در قطر با من تماس گرفت و در این خصوص پرس و جو کرد.


وی ادامه داد: این مسئله، اتفاق کوچکی نبود که به راحتی از آن بگذریم. از زمانی که به ایران آمدیم، حس جانبداری از بازیکنان را حس می کردم. من قصد ندارم آن اتفاق را یادآوری کنم. آقای دکتر ستوده که یکی از زحمتکش ترین اعضای تیم پزشکی است، مورد بی حرمتی شدید قرار گرفت.


او گفت: من از باشگاه استقلال انتظار داشتم این اتفاق را مدیریت کند. من آقای فکری را از سال 75 می شناسم و ایشان یک فرد اخلاق گرا هستند. اگر ایشان روز اول آن 3 بازیکن را می فرستادند تا از دکتر ستوده دلجویی کنند، این مسئله حل می شد.


وی ادامه دا: آن بازیکنی که به سن فرزند دکتر ستوده است، به ایشان بی احترامی کرده و در محیطی که باعث جلب توجه همه شده، کار بسیار ناشایستی انجام داد. سرپرست محترم باشگاه باید این اتفاق را مدیریت می کرد. درست است که کار به کمیته انضباطی کشیده شد ولی ما به عنوان معاون پزشکی باید در جریان این اوضاع قرار می گرفتیم.


دکتر نوروزی گفت: سرپرست باشگاه به نحوی مصاحبه می کنند که موضوع را بد جلوه می دهند. اصول اخلاقی مهمترین فاکتور است. من از مرحومان حجازی، پورحیدری و آقایان عبداللهی و قلعه نویی این نظم و انضباط تیمی را یاد گرفته ایم.


معاون پزشکی سابق استقلال گفت: آقای مددی در تاریخ 15 مهر ماه با من تماس گرفت و گفتند من از باشگاه طلب دارم و بخاطر بحث مجوز حرفه ای، در این زمینه همکاری کنید. من به ایشان پاسخ دادم که بنده از امر باشگاه استقلال اطاعت می کنم و من تابع حرف سرپرست یا مدیرعامل باشگاه نیستم.


دکتر نوروزی در پایان گفت: من به باشگاه استقلال پشت نمی کنم. آنها به کلینیک آمدند و از ما امضا گرفتند. حتی دکتر ستوده نیز در این زمینه همکاری کردند. ایشان 100 میلیون تومان از استقلال طلب داشت و بنده نیز 220 میلیون طلب داشتم ولی آن را بخشیدیم. ما اصلا از استقلال طلبکار نیستیم و شرطی برای باشگاه نمی گذاریم.

دیدگاه‌ها