کد خبر : 1717256 | 14 آبان 1399 ساعت 09:25 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ژوتا استثنایی بود؛ فیرمینو هم عالی است

یورگن کلوپ بعد از درخشش دیوگو ژوتا در بازی مقابل آتالانتا به تحسین از او پرداخت ولی در عین حال انتقادها از فیرمینو مهاجم اصلی تیمش را بی اساس دانست.

کلوپ: ژوتا استثنایی بود؛ فیرمینو هم عالی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی مقتدرانه 5-0 لیورپول مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان که با درخشش و هت تریک دیوگو ژوتا ستاره جدید این تیم همراه بود یورگن کلوپ به ستایش از ژوتا پرداخت ولی در عین حال به انتقادها از فیرمینو بازیکن شماره 9 خط حمله خود پرداخت و گفت درخشش ژوتا تهدیدی برای فیرمینو نیست.

 

1540969

 

ستاره اصلی لیورپول در بازی دیشب مقابل آتالانتا ژوتا بود که نقش مهمی در این پیروزی بازی کرد. شاگردان کلوپ حالا با اقتدار صدرنشین گروه D هستند.

 

یورگن کلوپ که در این بازی فیرمینو را نیمکت نشین کرده و ژوتا را به میدان فرستاده بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: " عملکرد خوب هیچوقت برای من نگران کننده نیست. تصمیم امشب ما واضح بود. قبل از هر چیز می خواستیم از شرایط عالی ژوتا استفاده کنیم و در ثانیه به دلیل سبک بازی و دفاع آتالانتا باید از مهارتهای خاص ژوتا در این بازی استفاده می کردیم. دنیا گاهی جای بدی می شود چرا که درست در وقتی که یک نفر در حال درخشیدن است باید درباره بازیکن دیگری صحبت کنیم که پانصد بازی پیاپی برای ما به میدان رفته. اگر بابی فیرمینو نبود ما اصلاً در چمپیونزلیگ نبودیم".

 

 

کلوپ در ادامه با ستایش از ژوتا گفت: " برای ما خیلی مهم است که بیشتر از 11 بازیکن عالی داشته باشیم. دیوگو امشب بازی خیلی خیلی فوق العاده ای کرد ولی این برای بابی خبر بدی نیست و من را هم نگران نمی کند. من از اینکه بازیکنان لیورپول امشب اینقدر عالی بازی کردند خوشحالم و این خوشحالی حق ما است".

 

دیدگاه‌ها