کد خبر : 1717290 | 14 آبان 1399 ساعت 12:00 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش خبرساز یورگن کلوپ در بازی آتالانتا

واکنش جالب کلوپ به صحنه برخورد دست واینالدوم ستاره این تیم با بینی یکی از بازیکنان آتالانتا خبرساز شده است.

واکنش خبرساز یورگن کلوپ در بازی آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در خانه آتالانتا با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید تا یورگن کلوپ یکی از شبهای دلچسب اروپایی خود و تیمش را تجربه کند اما علاوه بر نتیجه خوب و پیروزی پرگل یکی از نکات جنجالی این بازی صحبتهای یورگن کلوپ با داور چهارم مسابقه در زمان برخوردی بود که بین بازیکن لیورپول واینالدوم با موجیکا ستاره آتالانتا اتفاق افتاد و ممکن بود واینالدوم را با جریمه ای سنگین مواجه کند.

 

1541020

 

یوهان موجیکا بازیکن کلمبیایی آتالانتا در حالی در جریان بازی با جورجینیو واینالدوم لیورپولی درگیر شد که به نظر می رسید واینالدوم با دست به صورت او ضربه زده است. با پخش تصاویر آهسته مشخص بود که بین دست واینالدوم و صورت موجیکا تماس برقرار شده ولی بعید به نظر می رسید که واینالدوم این کار را به صورت عمدی انجام داده باشد.

 

بازیکن آتالانتا با اغراق در واکنش نشان دادن به این ضربه روی زمین افتاد و سعی کرد داور را در جریمه کردن سنگین واینالدوم متقاعد کند. این حرکت ناراحتی کلوپ را به همراه داشت و باعث شد او به کنار داور چهارم آمده و توضیحاتی ارائه بدهد. توضیحاتی که توسط یکی از میکروفونهای کنار زمین ضبط شده و در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

 

1541019

 

در تصاویری که کاربران شبکه های اجتماعی منتشر کردند صدای کلوپ شنیده می شود که در گفتگو با داور چهارم مسابقه معتقد است حرکت واینالدوم اصلا خطا نبوده چرا که عمدی در کار نبوده است. کلوپ برای اینکه داور چهارم را متقاعد کند مدعی می شود که چون خودش 5 بار شکستن بینی اش را تجربه کرده خوب می داند که بازیکن آتالانتا بزرگنمایی می کند و حتی خطایی روی او اتفاق نیفتاده است.

 

کلوپ به داور چهارم مسابقه می گوید:" جدی که نمی گین؟ بینی من 5 بار شکسته. این اصلا خطا هم نبود".

 

کاربران شبکه های اجتماعی به این صحبتهای کلوپ واکنشهای زیادی نشان دادند.

 

1541018

 

1541021

 

دیدگاه‌ها