کد خبر : 1717301 | 14 آبان 1399 ساعت 13:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژوتا: لیورپول بهترین تیم دوران فوتبالی من است

دیوگو ژوتا ستاره لیورپول بعد از هت‌تریک کردن در مقابل آتالانتا به ستایش دو همبازی‌اش صلاح و مانه پرداخت و از آنها به عنوان ستاره‌هایی در کلاس جهانی یاد کرد.

ژوتا: لیورپول بهترین تیم دوران فوتبالی من است

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب لیورپول مقابل آتالانتا که با پیروزی مقتدرانه 5-0 قرمزها به پایان رسید، شب درخشش دیوگو ژوتا ستاره جدید لیورپول بود. ژوتا در این بازی سه بار دروازه حریف ایتالیایی را باز کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی بزرگ مرسی سایدی ها بازی کند.

 

1541031

 

ژوتا که از ماه سپتامبر از اتلتیکو مادرید به لیورپول ملحق شده در این مدت کوتاه درخششی استثنایی داشته و در ده بازی برای این تیم 7 گل به ثمر رسانده است.

 

ستاره پرتغالی لیورپول در پایان بازی به ستایش از دو همبازی دیگرش در خط حمله لیورپول محمد صلاح و سادیو مانه پرداخت که در این بازی دو گل دیگر لیورپول را به ثمر رساندند.

 

ژوتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من در بهترین تیم دوران فوتبالی ام بازی می‌کنم. نمی‌دانم می توانم از این بازی به عنوان بهترین بازی دوران حرفه ایم یاد کنم یا نه ولی گلزنی شگرد بازی من است. پیروزی در خانه حریف در لیگ قهرمانان واقعاً دلچسب است".

 

1540980

 

ستاره پرتغالی در ادامه گفت: " صلاح و مانه بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. همه می‌دانیم آنها چه کیفیتی دارند و حضور در کنار آنها باعث می‌شود من وظیفه ام را بهتر انجام دهم. ما سه نفر در بازی امروز فوق العاده بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها