کد خبر : 1717296 | 14 آبان 1399 ساعت 12:40 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش صلاح نسبت به رسیدن به رکورد اسطوره لیورپول

محمد صلاح بعد از رسیدن به رکورد استیون جرارد به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیورپول در لیگ قهرمانان می‌گوید این رکورد برایش افتخار بزرگی است.

واکنش صلاح نسبت به رسیدن به رکورد اسطوره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در جریان پیروزی 5-0 این تیم که دیشب مقابل آتالانتا بدست آمد یکی از گلهای تیمش را زد تا به رکوردی تاریخی دست پیدا کند. حالا صلاح در کنار استیون جرارد ستاره مرسی ساید، بهترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ قهرمانان است.

 

1541026

 

گلی که صلاح دیشب در دقیقه 47 مسابقه با آتالانتا در ورزشگاه آتلتی آزوری د ایتالیا به ثمر رساند بیست و یکمین گل او در لیگ قهرمانان بود. صلاح در پایان بازی گفت این رکورد برایش افتخار بزرگی است ولی پیروزی لیورپول در مسابقاتش برای او و دیگر بازیکنان تیم بیشترین اهمیت را دارد.

 

صلاح در پایان بازی گفت: " شکی نیست از اینکه توانسته ام به این رکورد برسم خیلی خوشحالم. استیون جرارد برای این باشگاه یک اسطوره است. من از این بابت واقعاً افتخار می‌کنم".

 

1540990

 

ستاره مصری در ادامه گفت: " ولی همانطور که قبلاً هم گفته ام مهمترین چیز برای ما تیم است. من از اینکه گل می زنم و به تیم کمک می‌کنم تا در بازی‌ها پیروز شود خوشحالم و این را از هر چیزی مهمتر می دانم".

 

 

دیدگاه‌ها