کد خبر : 1717340 | 14 آبان 1399 ساعت 14:05 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

فیرمینو نیاز به تعریف ندارد

حمایت آلیسون از فیرمینو پس از هت تریک ژوتا

حضور دیه گو ژوتا در لیورپول و درخشش او حالا زنگ خطری برای روبرتو فیرمینو شده است.

حمایت آلیسون از فیرمینو پس از هت تریک ژوتا

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون گلر برزیلی لیورپول پس از قدرت نمایی دیه گو ژوتا در ترکیب لیورپول در جریان پیروزی 5-0 برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان به حمایت از روبرتو فیرمینو پرداخت. 

 

 

1541069

 

 

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به لطف هت تریک ژوتا و دو گل از محمد صلاح و سادیو مانه موفق شد رکورد 100% پیروزی خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کند و این یعنی شاگردان کلوپ حالا در 5 بازی آخر خود در تمامی مسابقات پیروز از زمین خارج شده اند.

دیه گو ژوتا که تابستان امسال از ولوز به لیورپول ملحق شد، توانسته در 10 بازی ابتدایی با پیراهن این تیم 7 گل به ثمر برساند و عملکرد درخشان او فشاری جدی را بر روبرتو فیرمینو وارد کرده و جایگاه او در تیم کلوپ را با خطر مواجه کرده است.

 

 

1541068

 

 

آلیسون پس از بازی در گفتگو با اسپرته اینتراتیوو به تمجید از عملکرد ژوتا پرداخت اما تاکید کرد که فیرمینو همچنان بازیکنی کلیدی در روند رو به رشد لیورپول است:« ژوتا انسان سخت کوشی است که کیفیت بالایی هم دارد و متواضع رفتار می کند. او آمده که به ما کمک کند و ثابت کرده که تیم ما تنها روی یک بازیکن استوار نیست. ترکیب قدرتمندی در اختیار داریم و امروز چند تغییر در آن ایجاد شد. 

 در مورد اهمیت فیرمینو به خاطر کاری هایی که برای تیم انجام داده حتی لازم نیست حرف بزنم. روبرتو یک بازیکن پشتیبان است و برای تیم تلاش می کند. برای رسیدن به اهداف مان، همه بازیکنان مان باید حداکثر انرژی خود را به کار بگیرند.»

دیدگاه‌ها