کد خبر : 1717619 | 16 آبان 1399 ساعت 13:40 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

راموس؛ بهترین دفاع وسط تاریخ در نظرسنجی مارکا

در نظرسنجی وبسایت مارکا سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به عنوان بهترین دفاع وسط تاریخ انتخاب شد.

راموس؛ بهترین دفاع وسط تاریخ در نظرسنجی مارکا

به گزارش "ورزش سه"، در نظرسنجی اخیر روزنامه اسپانیایی مارکا سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به عنوان بهترین دفاع وسط تاریخ فوتبال انتخاب شد.

 

1541570

 

راموس این هفته یک هفته عالی را پشت سر گذاشت و در پیروزی 3-2 رئال مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان نقش مهمی بازی کرد. راموس در این بازی صدمین گل خود برای باشگاه رئال را به ثمر رساند.

 

روزنامه مارکا پیش از برگزاری رای‌گیری نشریه فرانس فوتبال برای انتخاب تیم رویایی تاریخ فوتبال از مخاطبان خود خواست در یک رای گیری مشابه شرکت کنند. راموس در این رای‌گیری که با حضور 130هزار نفر انجام شد 74 درصد آرا را بدست آورد تا با اختلاف به عنوان بهترین دفاع وسط تاریخ انتخاب شود.

 

1541569

 

نفر دوم در این نظرسنجی فرانتس بکن‌باوئر ستاره سابق آلمان غربی و بایرن مونیخ است که در این نظرسنجی 18درصد آرا را به خود اختصاص داد و در رتبه دوم قرار گرفت. فرانکو بارزی ستاره ایتالیا و آث میلان تنها با 4 درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفت.

 

از دیگر نامزدهای عنوان بهترین دفاع وسط تاریخ در این نظرسنجی می‌توان به رونالد کومان، فابیو کاناوارو، دانیل پاسارلا، مارسل دزایی و ماتیاس سامر اشاره کرد.

 

راموس که متولد منطقه کاماس در سویا است در سال 2005 به رئال مادرید پیوسته و در این پانزده سال به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شده است. این مدافع اسپانیایی تا کنون پنج قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی جام حذفی، سه سوپرجام اسپانیا، چهار قهرمانی چمپیونزلیگ و چهار قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را با پیراهن رئال مادرید بدست آورده.

 

راموس با پیراهن تیم ملی اسپانیا هم دو بار فاتح جام ملتهای اروپا شده و در سال 2010 در آفریقای جنوبی جام جهانی فوتبال را بدست آورده است.

 

 

دیدگاه‌ها