کد خبر : 1717726 | 16 آبان 1399 ساعت 20:14 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

تب و تاب منصوریان برای پیروزی در اولین بازی(عکس)

علیرضا منصوریان باز هم نتوانست در اولین هفته لیگ برتر به پیروزی برسد.

تب و تاب منصوریان برای پیروزی در اولین بازی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از روز نخست از اولین هفته لیگ بیستم، تیم فوتبال تراکتور در تبریز به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


تراکتور که این دیدار را هجومی آغاز کرده بود و حملاتی را بر روی دروازه نفت مسجدسلیمان تدارک دیدند ولی شاگردان علیرضا منصوریان در رسیدن به امر گلزنی ناکام بودند تا بدین صورت، منصوریان و تراکتور در راه رسیدن به اولین سه امتیاز خود، ناکام باشند.


نکته عجیب و تکراری در مورد علیرضا منصوریان، ناکامی او در هفته های نخست رقابت های لیگ برتر است. علیرضا منصوریان اولین‌ بار با پاس همدان هدایت یک تیم لیگ ‌برتری را تجربه کرد. این سرمربی جوان در نخستین تجربه از هفته اول لیگ نهم روی نیمکت پاس نشست با این حال موفق نبود. او در نخستین تجربه لیگ برتری خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب استیل آذین پرمهره شد. فریدون زندی و علی کریمی در آن دیدار برای استیل آذین گلزنی کردند.

 

1541707


منصوریان در لیگ چهاردهم هدایت نفت تهران را برعهده گرفت. او در هفته نخست به مصاف پرسپولیس رفت که آن دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید. پیام صادقیان برای پرسپولیس و غلامرضا رضایی برای نفت تهران در آن بازی گلزنی کردند.


علیمنصور در لیگ پانزدهم در اولین هفته لیگ با نفت به مصاف تراکتور رفت که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا او در راه کسب پیروزی در هفته اول، همچنان ناکام باشد.


منصوریان سپس راهی استقلال شد ولی در دو لیگ شانزدهم و هفدهم بازهم در هفته اول ناکام بود. او در شانزدهمین دوره لیگ برتر در نخستین هفته مقابل نفت تهران با تساوی 1 – 1 متوقف شد. جابر انصاری برای استقلال و امیرارسلان مطهری، مهاجم کنونی آبی ها برای نفتی که علی دایی هدایتش را برعهده داشت، گلزنی کردند.

 

1541709


منصوریان در لیگ هفدهم نیز با استقلال و در شهر آبادان با یک گل مغلوب صنعت نفت شد. جاسم کرار بازیکن آن زمان صنعت نفت، از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال در هفته اول شانزده دوره قبلی لیگ برتر شکسته شود و آبی ها بالاخره در اولین دیدارشان، طعم شکست را بچشند.


منصوریان در لیگ نوزدهم نیز هدایت ذوب آهن را برعهده داشت. او در اولین هفته لیگ گذشته، عادت همیشگی اش را ترک نکرد و باز هم در راه رسیدن به پیروزی ناکام بود. او در حالی که تیمش با 2 گل از سایپا پیش بود، بازی را 3 بر 2 واگذار کرد تا ترک عادت نکرده باشد.


حالا منصوریان با تراکتور نیز در گام اول به پیروزی نرسید تا این رکورد منفی را همچنان با خود به همراه داشته باشد. تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، مهمان نساجی خواهد بود که امروز با 3 گل از سد آلومینیوم اراک گذشت.

دیدگاه‌ها