کد خبر : 1717787 | 17 آبان 1399 ساعت 09:20 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

دو جواب منفی پوچتینو به بارسا؛ فقط برای یونایتد

دیلی استار مدعی است مائوریسیو پوچتینو تا کنون دو بار پیشنهاد بارسلونا برای هدایت این تیم را رد کرده و منتظر ایجاد فرصتی برای نشستن روی نیمکت منچستریونایتد بوده است.

دو جواب منفی پوچتینو به بارسا؛ فقط برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گفته می شود مائوریسیو پوچتینو گزینه اول جانشینی احتمالی اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به حساب می آید، روزنامه انگلیسی دیلی استار مدعی شد باشگاه بارسلونا تا این لحظه دو بار پیشنهاد هدایت بلوگرانا را به پوچتینو ارائه داده ولی این مربی آرژانتینی که به دنبال مربی گری در اولدترافورد است هر دو بار این پیشنهادها را رد کرده و منتظر ایجاد فرصتی برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ مانده است.

 

1533460

 

بعد از شکست تحقیرآمیز 2-1 مقابل باشاک شهیر ترکیه و همچنین اولین شکست مقابل آرسنال در اولدترافورد بعد از چهارده سال، سولسشر بیش از هر زمان دیگری در یونایتد تحت فشار قرار دارد. دیلی استار می‌گوید در این شرایط محتمل‌ترین گزینه جانشینی او پوچتینو است.

 

بر اساس این گزارش پوچتینو از زمان اخراج از تاتنهام در سال 2019 چندین پیشنهاد مربی گری را رد کرده که مهمترین آنها دو بار پیشنهاد هدایت بارسلونا بوده است. دیلی استار می‌گوید یکی از پیشنهادهای بارسلونا زمانی به پوچتینو می‌رسد که بلوگرانا شکست سنگین 8-2 مقابل بایرن مونیخ را تجربه کرده بود.

 

1541794

 

این رسانه می‌گوید پوچتینو اخیراً پیامی برای یونایتد ارسال کرده و به این تیم یادآور شده که برای تصمیم گیر‌ی درباره نیمکتش باید عجله کند. عده زیادی از ستاره های سابق یونایتد هم معتقدند پوچتینو در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت این تیم خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها