کد خبر : 1717089 | 13 آبان 1399 ساعت 09:24 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

پوچتینو: امیدوارم تاتنهام با مورینیو جام ببرد

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید آماده بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. او همچنین معتقد است جانشین او در تاتنهام، مورینیو، می‌تواند با این تیم به جام دست پیدا کند.

پوچتینو: امیدوارم تاتنهام با مورینیو جام ببرد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام در حالیکه اخیراً شایعات زیادی درباره بازگشت او به لیگ برتر جزیره و بدست گرفتن سکان هدایت منچستریونایتد مطرح شده می‌گوید برای بازگشت به فوتبال انگلیس آماده است. پوچه که سال گذشته بعد از اخراج از تاتنهام جایش را به ژوزه مورینیو داده می‌گوید مورینیو می‌تواند با تاتنهام به جامهای قهرمانی دست پیدا کند.

 

1540637

 

پوچه آماده بازگشت به لیگ برتر جزیره

پوچتینو در مصاحبه ای با شبکه اسکای گفت: " من در انگلیس با مردمانی بی نظیر آشنا شدم و با فرهنگی استثنایی. من عاشق این کشور شده ام. همیشه حاضر و آماده ام که دوباره به فوتبال برگردم چون عاشق فوتبالم. فوتبال عشق من است نه شغلم. رفتن به زمین تمرین و رفتن به مسابقات و هر چیزی که به فوتبال ربط دارد منبع استرس نیست. نگاه کنید، موهای من نه تنها نریخته بلکه رشد هم کرده است! "

 

1539665

 

امیدوارم تاتنهام با ژوزه جام ببرد

پوچتینو درباره تیم سابقش تاتنهام و جانشین او در این تیم ژوزه مورینیو گفت: " در سومین فصل حضور من در تاتنهام یعنی فصل 2016-2017 که مقام دوم را بدست آوردیم، یک فصل بعد از آن بود که به ومبلی منتقل شدیم. در آن فصل 17 بازی را بردیم و دو بازی را مساوی کردیم. با اینکه همه می گفتند تیم که در استادیوم خودش بازی نمی کند نمی تواند به جایی برسد ولی ما تا یک قدمی قهرمانی در چمپیونزلیگ هم پیش رفتیم و در انگلیس هم می توانستیم به فتح جام نزدیک بشویم. امیدوارم تاتنهام در آینده بتواند با ژوزه جام ببرد. این برای هواداران و برای بازیکنان تاتنهام فوق العاده خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها