کد خبر : 1717817 | 17 آبان 1399 ساعت 12:25 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیری و پهلوان، ترین‌های پرسپولیس مقابل سایپا (آمار)

پرسپولیس هرچند نتوانست در اولین گام برای شروع لیگ بیستم به عنوان مدعی قهرمانی برابر سایپا به پیروزی برسد اما نمایش خوبی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ بیستم برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی شاگردان گل محمدی موقعیت های زیادی را برای گلزنی داشتند که یا با بدشانسی یا به واسطه درخشش دروازه بان نارنجی پوشان به تور دروازه شاگردان ابراهیم صادقی نچسبید. با این همه نگاهی به سایت یازده و عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی دیشب برابر سایپا دو بازیکن این تیم بیش از دیگران امتیاز گرفتند. مهدی شیری، بازیکن فیکس و اصلی پرسپولیس در لیگ نوزدهم قرار بود از روی نیمکت کارش را دنبال کند به جای نعمتی که تست کرونای او مثبت شد به میدان آمد. حضوری که سبب شد بهترین عملکرد را به نام خودش ثبت کند و امتیاز 7.1 را از سایت یازده کسب کند.

 

شیری در این بازی 51 پاس داد که 44 مورد آن موفق بود و باعث شد دقت پاس 86 درصد را به نام خودش ثبت کند. در این بازی آمارهای ثبت شده از این بازیکن نشان دهنده عملکرد خوب او در فاز دفاعی است که بازهم به نظر می رسد شماره 17 سرخ ها این پست را برای خودش کرده و نعمتی را که در آسیا عملکرد خوبی داشت نیمکت نشین کند.

 

1541845

 

در این بازی احسان پهلوان هم مثل مهدی شیری امتیاز 7.1 را گرفت و توانست مثل این مدافع یکی از خوب های تیم یحیی مقابل سایپا باشد. احسان در این مسابقه با 32 پاس موفق از 39 پاس دقت 82 درصد را به ثبت رساند و 2 پاس کلیدی بسیار خوب را برای همبازیان خود آماده کرد.

 

 

1541837

دیدگاه‌ها