کد خبر : 1717848 | 17 آبان 1399 ساعت 15:35 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

تاتا مارتینو: هرگز آن حرف ها را به مسی نزدم

سرمربی آرژانتینی سابق بارسا ادعای مدیر ورزشی سابق این باشگاه را تکذیب کرد.

تاتا مارتینو: هرگز آن حرف ها را به مسی نزدم

به گزارش "ورزش سه"، اهمیت لیونل مسی در تابستانی که گذشت و زمانی که او می‌خواست بارسلونا را ترک کند، بر همه مشخص شد. هواداران بارسلونا او را با تمام وجود ستایش می‌کنند و البته جایگاه او در رختکن بارسلونا هم غیر قابل انکار است و معنای این جایگاه در زمانی که تاتا مارتینو در بارسلونا مربیگری می‌کرد کاملا قابل مشاهده بود.

 

 

1541869

 

 

آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی سابق بارسا چندی پیش در جریان یک گپ و گفت با دل بوسکه، به ال پایس گفت:« زمانی که تاتا مارتینو در بارسلونا حضور داشت، عادت داشت تا به مسی بگوید که می‌دانم که تو اگر با مدیریت در انتقاد از من صحبت کنی، او سریعا من را اخراج خواهد کرد اما تو نباید هر روز  این مسئله را به من نشان دهی، خودم می‌دانم!».

 

 

946369

 

 

مارتینو که اکنون سرمربی تیم ملی مکزیک است، در مورد اظهارنظر زوبی زارتا گفت:« هرگز و هرگز آن حرف ها را به مسی نزدم. چنین جملاتی از دهان من خارج نشدند و در این مورد چیزی برای گفتن ندارم.

اگر قرار بود حرفی به مسی بزنم، این کار را شخصا انجام می دادم و علنی نمی کردم. وقتی از بارسا رفتم، دیگر کمتر اهمیتی به اخبار اسپانیا می دهم و زمانی که از تیم ملی آرژانتین نیز کنار رفتم، نسبت به اخبار و حواشی آرژانتین بی اهمیت شده ام. این موضعی مربوط به گذشته است و حالا دیگر اهمیتی ندارد. هر اتفاقی هم افتاده، دیگر الان فاقد ارزش است.»

 

دیدگاه‌ها