کد خبر : 1717850 | 17 آبان 1399 ساعت 15:26 | 67.3K بازدید | 6 دیدگاه

بدون بازیکنان جدید و با نیمکت نشینی دیاباته

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان

ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان مشخص شد.

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان

 

به گزارش "ورزش سه"، با نظر محمود فکری، سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری یازده بازیکن استقلال در مصاف با مس رفسنجان هستند.

 


فکری در شرایطی ترکیب تیمش را برای دیدار با مس انتخاب کرده که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست از نفرات جدید خود استفاده کند و مجبور شده تیمش را با ترکیبی که از سال گذشته باقی مانده به زمین بفرستد.


در ترکیب استقلال سیدحسین حسینی مرد شماره یک آبی ها دروازه بان استقلال در مسابقه با مس است. در خط دفاعی وریا غفوری مدافع راست خواهد بود و هرویه میلیچ با وجود اینکه تمرین زیادی با استقلالی ها نداشته به خاطر نرسیدن نادری و کریم زاده در پست دفاع چپ به میدان می رود. در پست دفاع وسط هم اگرچه مرادمند نمی تواند به میدان برود اما سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که شرایط حضور در ترکیب را دارند و فکری ترجیح داده محمد دانشگر نیمکت نشین باشد.


در خط هافبک هم شرایط استقلال خوب است. مسعود ریگی احتمالا در ترکیب امروز استقلال هافبک دفاعی خواهد بود؛ فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و آرش رضاوند 3 هافبک دیگر آبی ها هستند که می توانند به میدان بروند. همچنین سرمربی استقلال از زوج مهدی قایدی و ارسلان مطهری در خط حمله تیمش بهره گرفته است. در عین حال شیخ دیاباته نیز روی نیمکت حضور دارد که شاید در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها