کد خبر : 1717993 | 17 آبان 1399 ساعت 23:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند۲- ۳ بایرن؛ پوکر هانسی فلیک در درکلاسیکر

بایرن مونیخ با پیروزی 3-2 برابر دورتموند به صدر جدول بوندس لیگا صعود کرد.

دورتموند۲- ۳ بایرن؛ پوکر هانسی فلیک در درکلاسیکر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ در سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه لحظاتی پیش با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

در همان لحظات ابتدایی بایرن مونیخ توانست به گل اول دست پیدا کند اما رابرت لواندوفسکی در مصافی تقریباً تک به تک توپ را به تور کنار دروازه کوبید تا کار بدون گل دنبال شود.

 

 

1542137

 

 

در دقیقه 13 باز هم این ستاره لهستانی بایرن یعنی رابرت لواندوفسکی بود که می‌توانست گلزنی کند. ارسال دقیق ژروم بواتنگ با ضربه سر خوب لواندوفسکی همراه بود اما رومن بورکی با یک واکنش استثنایی دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

در دقیقه 21 ارلینگ هالند در مصافی تک به تک با دروازه بایرن مونیخ قرار گرفت اما ضربه آرام او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 24 بالاخره قفل دروازه‌ها شکست و این بایرن مونیخ بود که توانست به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب سرژ گنابری از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه بود اما بعد از مراجعه داور به VAR آفساید سختگیرانه ستاره لهستانی گرفته شد تا گل او مردود شود.

 

در دقیقه 41 دورتموند می‌توانست دروازه بایرن‌مونیخ را باز کند اما ضربه والی اکسل ویتسل با اختلاف زیاد از کنار دروازه عبور کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، دورتموند به گل برتری دست یافت. ارسال خوب رافائل گریرو به دهانه دروازه با بغل پای مطمئن مارکو رویس همراه بود تا بازی 1-0 شود.

 

 

1542141

 

 

بایرن مونیخ اما در دقیقه پایانی وقت اضافه نیمه اول به یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه دست یافت. ضربه ایستگاهی تمرین شده بازیکنان بایرن مونیخ توسط داوید آلابا به شکلی فوق العاده نواخته شد و به تور دروازه دورتموند چسبید تا دو تیم با تساوی 1-1 راه رختکن شوند.

 

 

1542138

 

 

دورتموند می‌توانست در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کند اما بی‌دقتی ارلینگ هالند باعث شد که توپ راهی اوت شود.

 

چند لحظه بعد این بایرن مونیخ بود که توانست به گل دوم دست پیدا کند.  ارسال لوکاس هرناندز از جناح چپ با ضربه سر هنرمندانه رابرت لواندوفسکی همراه بود تا کار 2-1 شود.

 

 

1542142

 

 

در دقیقه 50 بایرن مونیخ تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه کینگزلی کومان با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

دقیقه 63 اشتباه بونا سار توپ را در موقعیت بسیار خوب در اختیار جیووانی رینا قرار داد اما ضربه فنی او با واکنش بهتر مانوئل نویر همراه شد.

 

تورگان هازارد می‌توانست بلافاصله بعد از ورود به زمین در دقیقه 70 بازی را مساوی کند اما ضربه او بدون زاویه بود و به همین خاطر مانوئل نویر به راحتی آن را دفع کرد.

 

در دقیقه 74 سرژ گنابری حرکت فوق العاده ای را از جناح چپ انجام داد. این ستاره آلمانی بعد از یک حرکت در عرض ضربه ای را روانه دروازه کرد اما شوت او با فاصله‌ای بسیار کم راهی اوت شد.

 

 

1542136

 

 

در دقیقه 80 بایرن مونیخ ضد حمله فوق العاده ای را ترتیب داد. پاس عالی رابرت لواندوفسکی برای لروی سانه با حرکت خوب و ضربه مهار نشدنی این بازیکن همراه شد تا کار 3-1 شود.

 

چند دقیقه بعد دورتموند توانست فاصله را به حداقل برساند. پاس رافائل گریرو ارلینگ هالند را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این بازیکن  بعد از دیپلم مانوئل نویر گلزنی کرد تا نتیجه 3-2 شود.

 

در حالیکه دورتموند امیدوار بود گل تساوی بخش را به ثمر برساند اما بایرن مونیخ توانست بازهم گلزنی کند. شوت رابرت لواندوفسکی بعد از برخورد به مدافع دورتموند تغییر جهت داد و از بالای سر رومن بورکی عبور کرد و وارد دروازه شد اما باز هم VAR این صحنه را آفساید تشخیص داد و گل مردود اعلام شد.

 

در ادامه تغییری در نتیجه مسابقه حاصل نشد تا بازی با نتیجه 3-2 تمام شود و بایرن‌مونیخ به صدر جدول صعود کند.

 

دیدگاه‌ها