کد خبر : 1718064 | 18 آبان 1399 ساعت 12:54 | 125.7K بازدید | 113 دیدگاه

نظرسنجی درباره آخرین فهرست تیم ملی

شما بگویید: لیست اسکوچیچ- خوب یا بد؟

اسکوچیچ بعد از اتمام هفته اول لیگ، فهرست ۲۳ نفره ای را برای شروع اردوی مجدد تیم ملی، منتشر کرده است.

شما بگویید: لیست اسکوچیچ- خوب یا بد؟

به گزارش ورزش سه، این فهرست شامل غایبانی نامدار و پرتعداد از ستارگان شاخص تیم ملی در دوره های گذشته است که البته اسکوچیچ بعدا در گفتگویی اعلام کرد که برای نیامدن هر کدام از آن ها دلایل خاصی دارد.

 

در عین حال مثل اغلب فهرست های پیشین و همانطور که این موضوع به عنوان منطق کار در تیم ملی پذیرفته شده است، این فهرست نیز موافقان و مخالفان بسیاری دارد و تعدادی از بازیکنانی که حالا به نظر در دید سرمربی تیم ملی قرار ندارند، نسبت به عدم حضورشان در تیم ملی معترض هستند. در بین این بازیکنان وریا غفوری دیشب در ورزشگاه آزادی بعد از گلزنی مقابل مس رفسنجان اعتراض مستقیمی در این باره انجام داد و دیگران نیز فعلا با سکوت یا در گفتگو با دوستان نزدیک اعتراض خود را نشان می‌دهند و شاید این اعتراض تندتر هم بشود و به صفحات مجازی آن ها راه پیدا کند.

 

 

در این موضوع تنها چیزی که می‌تواند به کمک سرمربی تیم ملی بیاید، کسب نتایج خوب و بازی های چشم نواز از تیم ملی است که حالا باید در بازی دشوار مقابل بوسنی برای بار دوم با هدایت اسکوچیچ به میدان برود.

 

کاربران ورزش سه که اغلب آن ها از علاقه مندان بسیار جدی فوتبال هستند، می‌توانند با مشارکت در این موضوع نظر خود را اعلام کنند؛ این که تا چه حد به آخرین فهرست تیم ملی، نظر مثبت دارید و چقدر آن را ضعیف ارزیابی می‌کنید. آنچه که شما می‌نویسید در حداقل زمان در بخش نظرات ورزش سه به نمایش درخواهند آمد.

 

1542254

دیدگاه‌ها