کد خبر : 1718240 | 19 آبان 1399 ساعت 11:46 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن است انتخابات به سال 2021 بیفتد 

هیئت‌های فوتبال تعیین کننده‌ترین در انتخابات

هیئتهای استانی باوجود تغیرات اساسنامه ای بزرگترین تشکل اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال ایران هستند.

هیئت‌های فوتبال تعیین کننده‌ترین در انتخابات

به گزارش ورزش سه ، علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتشار اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال و طرح آن برای مجمع بعدی فدراسیون که روز هشتم آذر برگزار می‌شود، گفت: در اساسنامه جدید، فضا بازتر شده است و خیلی‌ها می‌توانند در انتخابات ریاست شرکت کنند. تعداد اعضای مجمع هم بیشتر از قبل شده است. در صورت تایید اساسنامه در مجمع، انتخابات برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص زمان دقیق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تاکید فیفا این است که انتخابات قبل از سال جدید میلادی برگزار شود ولی ممکن است این انتخابات به سال ۲۰۲۱ موکول شود. تلاش این است که تا اسفندماه انتخابات را برگزار کنیم.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اضافه شدن نفرات زیاد به مجمع و بالا رفتن تعداد اعضای رای دهنده تصریح کرد: من در جلسات اصلاح اساسنامه حضور نداشتم. شاید اضافه شدن بعضی از اعضای به مجمع لزومی نداشت اما در کل مشکلی نیست. بخش‌های اضافه شده افرادی هستند که در فوتبال فعالیت می‌کنند. اضافه شدن این افراد پیشنهاد خود فدراسیون فوتبال و فیفا هم آن‌را قبول کرده است. قبلاً تعداد اعضای فوتبال ساحلی و فوتسال اینقدر زیاد نبود.

 

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که «با اضافه شدن نفرات جدید به مجمع کدام بخش در انتخابات بیشتر تعیین کننده است؟» گفت: به نظرم هنوز هم هیات‌های استانی تعیین کننده هستند و غالب رای را دارند چون اکثر باشگاه‌ها هم در استان‌ها هستند و بین هیات‌ها و استان‌ها هماهنگی وجود دارد؛ البته به جز تهران که باشگاه‌ها مستقل هستند.

دیدگاه‌ها