کد خبر : 1718569 | 21 آبان 1399 ساعت 12:20 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب انتقال دیپای به بارسا از سوی رئیس باشگاه لیون

رئیس باشگاه لیون شایعات درباره انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا را دوباره تکذیب کرده و گفت دیپای در این فصل جایی نخواهد رفت.

تکذیب انتقال دیپای به بارسا از سوی رئیس باشگاه لیون

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات روزهای اخیر درباره احتمال انتقال ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون به بارسلونا در ماه ژانویه، ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون این شایعات را تکذیب کرده و گفت دیپای تا پایان فصل به هیچ تیمی واگذار نخواهد شد.

 

1543050

 

در طول تابستان انتقال دیپای به بارسا قطعی به نظر می‌رسید ولی در آخرین لحظه این اتفاق نیفتاد و او در لیون ماندگار شد. بارسا و لیون از آن زمان بر سر ستاره هلندی در حال درگیری هستند و سرمربیان دو تیم پیامهای در این باره علیه هم رد و بدل کرده‌اند.

 

درحالیکه در روزهای اخیر بار دیگر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه دیپای در ماه ژانویه راهی نوکمپ خواهد شد‌، اولاس رئیس لیون با تکذیب دوباره شایعات مطرح شده گفت: " ما بازیکنان ملی پوش زیادی داریم که از کشورهای مختلف در لیون بازی می‌کنند. ممفیس هم یکی از آنها است. او یکی از رهبران تیم ما است. من عاشق ممفیس نیستم ولی معتقدم او به لیون چیزی اضافه می‌کند که همه لیونی‌ها به دنبال آن هستند. ولی ما در پایان قرارداد ممفیس برای نگه داشتن او تلاش نخواهیم کرد".

 

1543051

 

اولاس در ادامه گفت: " من اولین کسی بودم که گفت ممفیس به بارسا نمی رود. در طول تابستان هیچکس به حرفم گوش نداد چون همه فکر می کردند او رفتنی است. نه ممفیس و نه حسام عوار و موسی دمبله آنها در زمستان ما را ترک نخواهند کرد. پس در نهایت حرف من این است که ممفیس خواهد ماند".

 

 

دیدگاه‌ها