کد خبر : 1718690 | 22 آبان 1399 ساعت 00:10 | 34.7K بازدید | 1 دیدگاه

یک جامِ قطر از دست الدحیل رفت

الدحیل قطر نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی جام ستارگان قطر صعود کند تا یک قهرمانی در فصل جاری را از دست بدهد.

یک جامِ قطر از دست الدحیل رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل پس از ناکامی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا که نتوانست از گروه C این رقابت صعود کند و پایین‌تر از پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در جدول مرحله گروهی قرار گرفت، در رقابت‌های داخلی نیز شرایط خوبی نداشته است.

 

یاران رامین ضاییان در پنج هفته آغازین فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر سه پیروزی و دو شکست مقابل الوکره و السد داشتند تا این عملکرد موجب شود از همین ابتدای فصل اختلاف ۴ امتیازی با شاگردان ژاوی پیدا کنند و شرایط چندان خوبی نداشته باشند.

 

الدحیل در فصل گذشته با وجود قهرمانی در لیگ ستارگان قطر، اما در جام ستارگان(اوردو) و همچنین جام امیر قطر نتوانست به این مهم دست پیدا کند و دو جام را به السد داد ولی از همین حالا مشخص شده که آنها در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز صاحب یکی از این سه جام نخواهند شد.

 

تیم الدحیل در شرایطی که از نفرات اصلی خود در فصل جدید جام ستارگان(اوردو) قطر بهره نمی‌برد و رامین رضاییان را نیز در ۶ مسابقه دور گروهی در اختیار نداشت، با چهار باخت و تنها یک برد، در قعر جدول گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت تا نتواند به مرحله بعدی صعود کند.

 

یاران رضاییان در جدول ۶ تیمی دور گروهی جام ستارگان جزو ۴ تیم بالای جدول نشدند تا به مرحله یک چهارم نهایی نرسند و به همین دلیل کسب قهرمانی در این رقابت‌ها برای آنها از دست برود.

 

1543201

دیدگاه‌ها