کد خبر : 1718707 | 22 آبان 1399 ساعت 10:16 | 92.5K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی مقابل آندورا؛

رونالدو یک قدم به علی دایی نزدیک تر شد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله و پرتغالی دیشب موفق شد یک بار دروازه تیم ملی آندورا را باز کند.

رونالدو یک قدم به علی دایی نزدیک تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در دیداری دوستانه به مصاف آندورا رفت و همانگونه که پیش بینی می شد کار دشواری برای غلبه بر این تیم کم نام و نشان نداشت. شاگردان فرناندو سانتوس در این مسابقه جشنواره گل به راه انداخته و در نهایت موفق شدند با هفت گل آندورا را مغلوب کنند.

 

اما کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله پرتغال از ابتدای نیمه دوم شانس حضور در میدان را پیدا کرده و در دقیقه 85 بود که با یک ضربه سر از فاصله ای نزدیک موفق شد گل ششم تیمش را به ثمر رسانده و در رقم خوردن این برتری پرگل نقش آفرینی کند. البته رونالدو در این دیدار موفق به ارسال یک پاس گل هم شد.

 

این گل شماره 102 کریستیانو رونالدو در عرصه ملی بود و حالا او هفت گل دیگر با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برای تبدیل شدن به بهترین گلزن رده ملی در طول تاریخ فاصله دارد. به زودی رقابت های لیگ ملت های اروپا پیگیری خواهد شد و کریستیانو رونالدو آنجا فرصت مناسبی برای افزایش تعداد گل های خود در ترکیب تیم ملی پرتغال دارد. البته شاید تصور بر آن بود که با توجه به آسانی این دیدار، کریستیانو رونالدو برابر آندورا بیشتر از یک بار قادر به باز کردن دروازه حریف باشد.

 

1543220

 

1543221

 

1543219

 

این در حالیست که بر خلاف تصور تنها 18 درصد از گل های رونالدو در دیدارهای دوستانه به ثمر رسیده و او در بازی های رسمی نیز موفق ظاهر شده است. ستاره پرتغالی اخیرا چند مسابقه را به علل مختلف از دست داد و حالا با روحیه تر از همیشه امیدوار به درخشش در لیگ ملت های اروپا و رهنمون کردن تیمش به کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی است.

 

1543251

 

1543250

دیدگاه‌ها